Ανοίγω τα μάτια μου και σκουπίζω με την άκρη του σεντονιού τον ιδρώτα που τρέχει στο μέτωπό μου

Η άνοδος της θερμοκρασίας είναι τόση που δεν αντέχεται με τίποτα…

Αισθάνομαι τα πόδια μου δεμένα…

Όντως, το σεντόνι έχει τυλιχτεί γύρω από τους αστραγάλους μου

Σηκώνω τα χέρια μου ψηλά, αναζητώντας λίγη δροσιά…

Η μυρωδιά του σαμπουάν του μωρού μου γεμίζει τα ρουθούνια μου

Στο μυαλό μου ανασύρω εικόνες από την τράπεζα της μνήμης μου

Εικόνες από τη μεσημέρι που ερωτοτροπούσαμε στην παραλία

με το δροσερό νερό να πιτσιλίζει τα κορμιά μας που είχαν καεί από τις θερμές ακτίνες του ήλιου

και από τη θερμότητα του πάθους μεταξύ μας

Τα χείλια του αγγίζουν μια-μια τις ρόγες του στήθους του

Κι επιστρέφω στο παρόν… στο τώρα…

Τα δάχτυλά του μου δένουν τα μάτια, πέφτει πάνω μου και το στομάχι του καλύπτει το στομάχι μου

Το στήθος μου μεταφέρεται στο στόμα του

Γλείφει τα χείλια του και παίρνει μια βαθιά ανάσα

Αγγίζει ξανά τις ρόγες μου

Πατάει με δύναμη το πρόσωπό του στο στήθος μου

Χρησιμοποιεί το δέρμα μου σαν καλούπι για να αφήσει τα χαρακτηριστικά του πάνω μου

Η γλώσσα του κινείται κυκλικά γύρω από τις ρόγες μου

Τα δόντια του απαλά μου τις τραβάνε

«Ήθελα να δοκιμάσω τη γεύση του ιδρώτα σου…», μου λέει…

… ψιθυριστά… και μετά πέφτει στο πλάι μου

Χαϊδεύω το αριστερό μπράτσο του…

Ανασηκώνομαι, σκύβω και του δίνω ένα φιλί στο στόμα

Στα χείλια του που έχουν χωρίσει στα δυο

αφήνω να κυλήσουν τα σάλια μου… στο δέρμα του…

