Τι να σου εξηγώ τώρα…

Τι σημαίνει για μένα να σ’ έχω στο πλευρό μου

Η καρδιά μου είναι γεμάτη από αγάπη και υπερηφάνεια

Μια ευχή στέλνω ν’ ακουστεί μέχρι τ’ αστέρια

Θέλω να μείνω για πάντα ασφαλής στην αγκαλιά σου

Κι εσύ να με χαϊδεύεις με το απαλό άγγιγμά σου

Κάνοντάς με υπάκουο με τα φιλιά σου, τα οποία ποτέ δεν χορταίνω

Γίνομαι μια πιέτα που καταστρέφει την τελειότητα των απαλών σεντονιών όταν μ’ αγγίζεις

… όταν ψιθυρίζεις στο αυτί μου πόσο μ’ αγαπάς

Σε κάθε βαθιά ανάσα σου τα πνευμόνια μου εισπνέουν τις μυρωδιές… τις ουσίες που λείπουν

Κάθε ανάσα σου κάνει το μυαλό μου να βλέπει τόσο ξεκάθαρα…

Ρυθμικά, χορεύουμε αργά δοκιμάζοντας τις αντοχές του κρεβατιού…

Συστήνουμε έναν φορέα για να διαχειριστεί τα αναρίθμητα φιλιά που ανταλλάσουμε

Το απαλό φως του φεγγαριού μας φωτίζει με τον τρόπο του

Δεν υπάρχει στάση που δεν θα δοκιμάσουμε έως ότου ο ήλιος βρεθεί στη κορυφή

… έως ότου η κωλοτρυπίδα μου πλημμυρίσει με την πηχτή απόλαυση του σπέρματός σου

Στο σκοτάδι αναζητώ το χρώμα των ματιών σου…

Δεν μπορώ να περιμένω μέχρι τη στιγμή που θα σε κρατήσω σφικτά

Τα πνευμόνια μου γκρινιάζουν…

Το χαμόγελό σου διαρκεί όλη τη μέρα… όλη τη νύχτα

Σε φιλά από το κεφάλι μέχρι και τα δάχτυλα των ποδιών σου

Το μυαλό σου απελευθερώνει όλες τις κρυφές σκέψεις σου

Μ’ ένα ακόμη φιλί υγραίνω κάθε τόσο που κορμιού σου

Μέχρι να ουρλιάξεις και να με διατάξεις να σταματήσω…

Πιάνω τον σκληρό, πρησμένο πούτσο σου σαν να είναι κάτι ιερό…

Συμπληρώνεις τα κενά μεταξύ των δαχτύλων μου με καυτή, λευκή κρέμα

… από το σπέρμα σου

Αναστεναγμοί βγαίνουν από τους πνεύμονές μου

Με κρατάς στην αγκαλιά σου και μου λες ψιθυριστά

«Θα σ’ αγαπώ για πάντα…»

Δεν μπορώ να αποστασιοποιηθώ…

«… κι εγώ…», σου λέω…

Υπομονετικά περιμένω περισσότερη αγάπη…

