Ετικέτες

Από τα μάτια του βγαίνει μια φλόγα χρωματισμένη με το κόκκινο του έντονου, του ανομολόγητου, του καυτού, φλογερού, άγριου πάθους… Με κοιτάζει επίμονα χωρίς να διώχνει ούτε ένα δευτερόλεπτο το βλέμμα του από τα μάτια μου… Ξελύνει τη ζώνη του παντελονιού του, την βγάζει και την χτυπάει στον αέρα… Το παντελόνι του γλιστράει στα πόδια του και αγγίζει το πάτωμα… Ξεκουμπώνει τα τρία κουμπιά του μπόξερ του… τα τρία κουμπιά που οδηγούν στην ελευθερία τον ανυπόμονο, τεράστιο και πολύ σκληρό πούτσο του… Στο τρίτο κουμπί, ο πούτσος του αναπηδά, όπως πρέπει να αναπηδά ένας υγιής, όλο ζωή, τσαχπίνης πούτσος…

«Πάρε μου μια πίπα…», μου λέει…

Ακουμπά το χέρι του πάνω στο κεφάλι μου, με πιάνει από τα μαλλιά και με τραβάει όσο πιο κοντά μπορεί στον πούτσο του… Βγάζω την γλώσσα μου και αγγίζω, κατά προσέγγιση, την βάλανό του… Αναστενάζω για να εκφράσω την ικανοποίηση μου για τον σωστό χειρισμό της κατάστασης από μέρους του… Κρυφά παρατηρώ την ύπαρξη μιας διόγκωσης στον δικό μου πούτσο… μιας διόγκωσης που είναι πλέον ορατή μιας και το ύφασμα του μπόξερ μου τεντώνεται σαν πανί ιστιοφόρου… Τα χείλια μου αγγίζουν το κεφάλι του πούτσου του και είμαι έτοιμος να τον φιλήσω με τον τρόπο που του αρέσει… με τον τρόπο που μ’ έχει διδάξει να τον φιλώ… Ελέγχει κάθε κίνησή μου έχοντας πάντα το χέρι του στο κεφάλι μου… Το κρατάει σταθερά και χώνει τον πούτσο του βαθιά μέσα μου… τόσο βαθιά που οι αμυγδαλές μου, το φυσικό όριο, δεν αντέχει στην πίεση… Αισθάνομαι φιμωμένος, αλλά μ’ αρέσει… Στηρίζω τα χέρια μου στο πάτωμα για καλύτερη ισορροπία για επικεντρώνομαι στο γλείψιμο και στο ρούφηγμα… Είμαι τόσο προσεκτικός και φαίνεται ότι κερδίζω σιγά-σιγά την εμπιστοσύνη του… Η εμπιστοσύνη εκφράζεται με την αποχώρηση των χεριών του από το κεφάλι μου… Πλέον συνεχίζω το έργο μου με άλλο αέρα… Έχω λάβει ψήφο εμπιστοσύνης… Σηκώνω το βλέμμα μου και τον κοιτάζω… Το πρόσωπό του λάμπει από τη χαρά και τα βογγητά που βγαίνουν από το στόμα του φτάνουν τόσο γρήγορα στα αυτιά μου…

Κινώ τα χείλια μου πάνω-κάτω… πιο γρήγορα… Αρχίζει να με πονά ο λαιμός από την τριβή και την ταχύτητα… Ο στόχος μου είναι να τον κάνω να χύσει όσο το δυνατό πιο εντυπωσιακά… Το κορμί του τραντάζεται, όπως ακριβώς και τα αρχίδια του… Η μελετημένη ταλάντευσή τους μαρτυρά και την ποσότητα του σπέρματος που κουβαλούν μέσα τους… Με φιμώνει για μια ακόμη φορά, αλλά πολύ σύντομα με ανταμείβει με το καυτό σπέρμα του… Χύνει στο στόμα μου επανειλημμένα… ξανά και ξανά χωρίς τελειωμό… Καταπίνω γρήγορα τα χύσια του, σαν διψασμένος… Έχω σκοπό να μη του χαρίσω ούτε μια σταγόνα… Με την άκρη του πούτσου του ξύνει τα χείλια μου και αφήνει στο κάτω χείλι μου μια νόστιμη, λευκή κηλίδα σπέρματος… Είμαι έτοιμος να την γλείψω, αλλά τραβάει το κεφάλι μου και με σταματάει…

«Όχι… αρκετά κατάπιες…», μου λέει και στον ήχο της φωνής του είναι ολοφάνερη η ικανοποίησή του… Κι εγώ επίσης, αν κι έχω συνηθίσει να μην αφήνω στη μέση τίποτα… Με μια ξαφνική κίνηση, βγάζω την γλώσσα μου σαν φίδι και καθαρίζω το κάτω χείλι μου… Συγχρόνως τραβώ έξω από το μπόξερ τον δικό μου πούτσο… Έχει έρθει η δική του σειρά…

