Αγάπη μου:

Απόψε, ως άνδρας με άνδρα

Για μια ακόμη φορά θα δραπετεύσουμε φτάνοντας στα όρια των ερωτικών φαντασιώσεών μας

Απόψε, θα με περιβάλλεις με το πάθος σου. Θα εκθέσεις την κάθε σαρκική ανάγκη σου… την κάθε επιθυμία

Απόψε, θα ενοποιηθούμε… θα απελευθερωθούμε… ξανά…

Ψιθύρισε απαλά στο αυτί μου… ομολόγησε, εκμυστηρεύσου όλα όσα θέλεις

Απόψε, κάψε το κορμί μου… τα κορμιά μας… με την φωτιά της πείνας και του πάθους… με την φωτιά που μας καίει πάντα τόσο έντονα… δίχως κατανόηση…

Απόψε θα ταξιδέψουμε πέρα από τον χρόνο…

Θα αισθανθούμε πως η καρδιά μου είναι δική σου και πως η δική σου καρδιά είναι δική μου

Πίεσε τα αχνιστά χείλια σου στα δικά μου

Θα γλιστρήσω την πεινασμένη γλώσσα μου ανάμεσα στα μισάνοιχτα χείλια σου

Και θα τρέξω τα δάχτυλά μου κατά μήκος του τρεμάμενου κορμιού σου

Κατόπιν θα τρέξω τα δάχτυλά μου στα σγουρά σου μαλλιά

Αγριεμένοι από την ηδονή θα πετάξουμε τα ρούχα μας μέχρι που τα κορμιά μας θα γυμνωθούν τελείως

Δεν θα μπορούμε να κρυφτούμε από πουθενά…

Θα μ’ αφήσεις να σε κρατήσω σφικτά στην αγκαλιά μου για να γεμίσω με ευγενικά φιλιά το πρόσωπό σου… τον λαιμό σου

Θα αισθανθείς την καυτή ανάσα μου

Θα με επιθυμήσεις όλο και πιο πολύ με κάθε φιλί που θ’ αφήνω στο στήθος σου

Κατόπιν με την άκρη της γλώσσας μου και τα ακροδάχτυλά μου θα πειράξω τον πούτσο σου

Θα αισθανθείς τα δάχτυλά μου να χορεύουν πάνω-κάτω στον πούτσο σου…

Πάλι… και πάλι… και πάλι

Το κορμί σου θα τρέμει…

Και ο πούτσος σου θα μεγαλώσει και θα σηκωθεί

Μετά θα πιάσω σταθερά τους καρπούς των χεριών σου και θα κοιτάξω στα λαμπιρίζοντα μάτια σου την φλόγα του πάθους…

Θα μοιάζουν τα μάτια σου σαν τ’ αστέρια στον νυχτερινό ουρανό

Και θα ψιθυρίσω απαλά στο αυτί σου

Πόσο σ’ αγαπώ

Πως όλα τα όνειρά μου γίνονται πραγματικότητα μαζί σου

Πως θα σ’ αγαπώ για πάντα

Τα χείλια μας θα συναντηθούν ξανά

Θα φιληθούμε βίαια…

Κατόπιν θα ξαπλώσω πάνω σου και θα αισθανθώ την θερμότητα του κορμιού σου

Κι εσύ θα αισθανθείς τις καρδιές μας να χτυπούν πιο δυνατά από ποτέ…

Σιγά-σιγά

Θα γίνουμε ένα

Μέχρι που το φεγγάρι θα φτάσει ψηλά

Θα γίνουμε ένα

Μέχρι να εμφανιστούν οι πρώτες ακτίνες του ήλιου

