Το δέρμα του είναι τόσο απαλό… Με βάζει στο κρεβάτι σαν να είμαι πούπουλο και με φιλάει στο πρόσωπο… τρυφερά… Αισθάνομαι τα χέρια του, σε ετοιμότητα, να γλιστράνε πάνω στους ώμους μου… Με φιλάει στο ένα μάγουλο και κάνει το ίδιο πράγμα και με το άλλο… Με σηκώνει και με αφήνει να πέσω ξανά στο κρεβάτι… Με φιλάει στον λαιμό… Αισθάνομαι την ανάσα του, κρύα, σαν τον αέρα του χειμώνα… Ανατριχιάζω… Με φιλάει και με ζεσταίνει… Τον φιλάω και του ανακατεύω τα μαλλιά… Χαμηλώνω το βλέμμα μου και συνειδητοποιώ ότι φορώ μόνο το σλιπ μου… Ούτε που κατάλαβα πότε μου έβγαλε το παντελόνι… Κοκκινίζω… Με πιάνει από το πηγούνι και με φιλάει για μια ακόμη φορά…

«Μη κοκκινίζεις αγάπη, είσαι τόσο όμορφος κι έτσι…», μου λέει… βγάζει το πουκάμισό του και πετάει τα αθλητικά παπούτσια του στη γωνία…

«Εκπλήσσομαι με την ταχύτητα που αναπτύσσεις όταν είναι να με γδύσεις…», του λέω…

Χαμογελάει…

Του δίνω ένα φιλί στο στήθος… στο κέντρο, λίγο πιο χαμηλά από το σημείο της καρδιάς… της καρδιάς του που χτυπάει τόσο δυνατά… Συνεχίζω φιλώντας το στομάχι του… Με κοιτάζει και χαμογελάει… Αρπάζω το παντελόνι του και το κατεβάζω… Αρπάζει το σλιπ από το λάστιχο και μου το κατεβάζει…

Ανατριχιάζω…

Τοποθετεί το στόμα του στο στήθος μου… Τυλίγει τα χέρια του στη μέση μου και με φιλάει… Παίζω με τις μπούκλες του… Παίζω με τις γωνίες του προσώπου του… Απασχολώ τα ακροδάχτυλά μου…

Μετακινούμαι προς το κέντρο του κρεβατιού. Το ίδιο κάνει κι αυτός… Τον κρατώ στην αγκαλιά μου και αναπνέω την μυρωδιά του… Τον φιλώ και με φιλάει ξανά… και ξανά… και ξανά… Τώρα είναι η σειρά μου να του κατεβάσω το μπόξερ. Ο ιδρώτας που φεύγει από το μέτωπό μου χτυπάει τον ώμο του…

Φιλώ τα γλυκά χείλια του και τον ρίχνω στο κρεβάτι αγκαλιάζοντάς τον…

Φιλάει το σημείο πάνω από την καρδιά μου και μου φαίνεται ότι φιλάει την ίδια την καρδιά μου…

Σκαρφαλώνω πάνω του και τον φιλώ στα βλέφαρα… αργά…

Τον φιλώ στα μάγουλα…

Κλείνει τα μάτια του…

Αγκαλιάζω το κεφάλι του…

