Μια εξασθενημένη μυρωδιά φλούδας πορτοκαλιού γεμίζει τα ρουθούνια μου… Είναι μια μυρωδιά πολύ οικεία… Γυρίζω το μπουκάλι και ρίχνω μια μικρή ποσότητα από το υγρό στη παλάμη μου… Δεν είναι αρκετή… Ρίχνω λίγη ακόμη… κι ακόμη λίγη… Αφήνω το μπουκάλι στο στήριγμα κάτω από τον καθρέφτη και χρησιμοποιώ το άλλο χέρι μου για να το αλείψω στις παλάμες μου… Το πηχτό αυτό υγρό είναι κάτι σαν ζελέ που τόσο πολύ με δροσίζει και μου υπενθυμίζει την αίσθηση του σπέρματος όταν στάζει στη χούφτα μου… Μπορώ να μυρίσω ακόμα και τον πούτσο μου που περιμένει με ανυπομονησία την φροντίδα μου…

Πιέζω τις παλάμες μου… την μια ενάντια στην άλλη… Σφίγγω τα χέρια μου, ενώνω τα δάχτυλά μου… Μια ποσότητα από το υγρό, ξεφεύγει, όπως το κίτρινο τυρί όταν ετοιμάζουμε το τοστ… Ένα ρίγος διαπερνά την σπονδυλική μου στήλη, την στιγμή ακριβώς που τα χέρια μου πιάνουν τον πούτσο μου…

«Α…»

Δημιουργώ ηλεκτρική ενέργεια… Δημιουργώ φωνήεντα… και φθόγγους που κάθονται στον λαιμό μου… Μια σταγόνα ιδρώτα ξεκινά το ταξίδι της από τον κρόταφό μου… κυλάει στο μάγουλό μου… στάζει στον λαιμό μου… διασχίζει το στήθος μου και σταματά στο στομάχι μου… λίγο πιο πάνω από τον αφαλό μου… Κινώ τις παλάμες μου κατά μήκος του πούτσου μου… πέρα-δώθε… πέρα-δώθε… Τα δάχτυλά μου αναλαμβάνουν την πρόσθετη εργασία να χαϊδέψουν ό, τι προλάβουν κατά τη διάρκεια αυτής της ανοδικής και καθοδικής πορείας, μη παραμελώντας ούτε στιγμή όμως τα αρχίδια μου…

«Α…ιιι…»

Ένας λαρυγγικός φθόγγος βγαίνει από τον λαιμό μου… Ένας φθόγγος που θα μπορούσε να μην είχε βγει ποτέ, αν έμπαινε στη μέση ένα φιλί… ναι, ένα φιλί… Τα πόδια μου λυγίζουν… Πρέπει επειγόντως να στηριχτώ από κάπου… Ακουμπώ στην πόρτα… Το πόμολο γδέρνει χαμηλά την πλάτη μου… Έστω και σ’ αυτή την τόσο αδέξια θέση, συνεχίζω… Χαϊδεύω την άκρη του πούτσου μου… Χαϊδεύω το ρυτιδωμένο δέρμα των αρχιδιών μου… τα μπούτια μου..

«Α…»

Βγάζω ένα φωνήεν ήσυχο που δεν έχει καμία σχέση με τον λαρυγγικό φθόγγο… Ο πούτσος μου εκρήγνυται… Εμφανίζεται το σπέρμα μου. Η ζεστασιά του καλύπτει τα χέρια μου και οι παλάμες μου μπορούν πλέον να γλιστρήσουν με περισσότερη ευκολία… Απολαμβάνω τον αισθησιασμό των δακτύλων μου που συνεχίζουν ν’ αγγίζουν τον πούτσο μου…

Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ και πιτσιλίζω το κορμί μου από τη μέση και κάτω με σπέρμα…

Έχω χρόνο και για ένα ντους

