Ετικέτες

Στο βαθύ ύπνο μου, αισθάνομαι την απαλότητα του χαλαρού, άτονου πούτσου σου να γλιστράει πάνω στο κορμί μου… Μάλλον θα γύρισες πλευρό… Ακούω έναν αναστεναγμό που θα μπορούσε να είναι και δικός μου… Ασυναίσθητα σε αγκαλιάζω… Ο πούτσος σου υποχωρεί, σαν κάποιος με μαγικό τρόπο τον συρρίκνωσε… Με τον φόβο αυτό, ξυπνώ… ανοίγω τα μάτια μου… Αργά και εκούσια χαϊδεύω το μπράτσο σου και καταθέτω ένα φιλί στον ώμο σου… Ο συνήθως σκληρός και άπληστος πούτσος σου κοιμάται όπως κι εσύ…

Αφήνω να βγει από μέσα μου ένα υπέροχα άτακτο γέλιο… ένα γέλιο που θέλοντας και μη σε ξυπνάει… Τυλίγω θερμά το κορμί σου με τα χέρια μου… Στην πραγματικότητα, το στόμα, το κορμί, τα χέρια… δεν κοιμούνται ποτέ… Αυτός που κοιμάται είναι ο εγκέφαλος… Συνειδητοποιώ πως ο πούτσος σου πρήζεται και απειλεί με την σκληρότητά του την κοιλιά μου… Αρχίζω ενστικτωδώς να σε σφίγγω πιο δυνατά, αλλά δεν μπορώ πιο πολύ… δεν μπορώ όσο θα ήθελα… Κυματίζω τις βλεφαρίδες μου και σου χαμογελώ… Κρατώ σταθερές τις μπούκλες που επαναστατούν γύρω από το κεφάλι σου…

«Με ξύπνησες…», μου λες και γελάς αποτρέποντάς με να καταλάβω αν έχω κάνει καλά ή όχι που σε ξύπνησα…

Γίνομαι ανίσχυρος για μια ακόμη φορά μπροστά στο γέλιο σου…

Αργά καβαλικεύω το κορμί σου… τα γόνατά σου… Αγκαλιάζω την γλώσσα σου με την γλώσσα μου… πεινασμένα… Τα σάλια μου κάνουν τα χείλια σου να λάμπουν στο σκοτάδι… Τα γλείφω ξανά και ξανά… Τα ρουφάω… Εξετάζω το προκλητικά νυσταγμένο και αθώο βλέμμα σου και καυλώνω… Τα αρχίδια και ο πούτσος μου βόσκουν ακριβώς πάνω στην κοιλιά σου σε μια εκστατική ταλάντευση… Τρέχω αργά το χέρι μου πίσω από το αυτί σου… κάτω από τον λαιμό σου… πάνω στο στήθος σου… πάνω στην κοιλιά σου… Όλα τα δάχτυλά μου καταλήγουν να γλιστρούν κατά μήκος του πούτσου σου… Βογκάμε ταυτόχρονα… Το απροσδόκητο ξύπνημα σε καυλώνει και σένα πέρα από κάθε προσδοκία…

Ένα από τα δάχτυλά σου βρίσκεται μέσα στο στόμα μου… Έχω την άδεια να το δαγκώνω, να το γλείψω, να το ρουφήξω… Ευχαριστημένος αναστενάζω… Το δάχτυλό σου είναι υγρό. Ξέρεις τι θέλω να κάνεις τώρα… Θέλω να με αγγίξεις… Προσεύχομαι από μέσα μου να μου δώσεις ένα χάδι… μ’ αυτό το δάχτυλο, το σαλιωμένο δάχτυλο…

Το δάχτυλό σου ταξιδεύει με μοναδικό καύσιμο το σάλιο μου… ταξιδεύει στα πόδια μου… Αγκαλιάζω τα αρχίδια σου και φέρνω για παρέα τον πούτσο σου… Αναρωτιέμαι για ποιο λόγο δεν χωράνε και τα τρία μέσα στη χούφτα μου… Εσύ συνεχίζεις να σέρνεις αργά την υγρασία του σαλιωμένου δάχτυλού σου πάνω μου… Ανίσχυρος, ανατριχιάζω… Το δάχτυλό σου φτάνει στην είσοδο της κωλοτρυπίδας μου… Αναστενάζω. Ο αναστεναγμός μου γεμίζει την ψυχή σου…

Κλείνω ξαφνικά το στόμα μου πάνω σου… δαγκώνοντας τους γυμνασμένους μυς σου… Το χέρι σου, αργά… πάντα αργά… σκεπάζει την κωλοτρυπίδα μου… Αισθάνομαι και το άλλο χέρι σου να πλησιάζει… με ταχύτητα που εσύ ο ίδιος επιταχύνεις… δεν ξέρω για ποιο λόγο όμως…

Τα μάτια μου γεμίζουν από την ερωτική εικόνα σου. Τα ρουθούνια μου γεμίζουν από τη γλυκιά μυρωδιά σου… Το βογγητό μου γεμίζει το διάστημα που μας χωρίζει και ενώνεται με το δικό σου τη στιγμή που σου τραβάω τα αρχίδια… Ένα γενναίο δάχτυλο εισβάλει στην κωλοτρυπίδα μου… Σταματάς και το κρατάς ακίνητο σαν να είναι θερμόμετρο… Είμαι σίγουρος ότι η θερμοκρασία μου έχει αγγίξει τα επίπεδα του πυρετού… Γρυλίζω καθώς το δάχτυλό σου γεμίζει τα πρώτα εκατοστά της κωλοτρυπίδας μου… Στηρίζομαι στο πρόσωπό σου και γεμίζω τα αυτιά σου με κραυγές… μικρές κραυγές…

Με αταξία απολαμβάνεις τους σπασμούς του κορμιού μου… Είμαι γοητευμένος από την απόλυτη ερωτική δύναμή σου… την επιθυμία σου… Τα τοιχώματα της κωλοτρυπίδας μου θέλουν απελπισμένα ν’ αγκαλιάσουν τον πούτσο σου… Το καταλαβαίνεις… Τον γλιστράς, αργά… μεθοδικά… σαν να το είχες σχεδιάσει από πριν… Η κάθοδος του πούτσου σου μέσα μου, μέχρι και το τελευταίο εκατοστό, μου φαίνεται ότι διαρκεί μια αιωνιότητα… Το παραλήρημα μου είναι συνεχές και ατελείωτο… Αισθάνομαι τον πούτσο σου να πάλλεται ρυθμικά και λίγο μετά, απροσδόκητα, να χύνει… να εκρήγνυται αναβλύζοντας σπέρμα στους καυτούς τοίχους της φιλόξενης κωλοτρυπίδας μου…

Ξοδεύεις όλη την ενέργειά σου… μέσα μου…

