Ετικέτες

Ξυπνώ νωρίς το πρωί με τα άκρα και την μέση μου να πονούν… Είναι τόσο ευχάριστος όμως αυτό ο πόνος… Η μοσχοβολιστή μυρωδιά του χθεσινοβραδινού σεξ που κάναμε, κυριαρχεί ακόμα στον αέρα… Γυρίζω το κεφάλι μου και σε κοιτώ… Προσέχω το πρόσωπό σου… Προσέχω τον τρόπο που αναπνέεις… Το σκουλαρίκι που φοράς στην αριστερή ρόγα του στήθους σου λάμπει στον ήλιο…

Σηκώνομαι από το κρεβάτι και κατευθύνομαι ήσυχα προς τη κουζίνα… Χρειάζομαι λίγο νερό… Κουβαλώ εδώ και ώρες μέσα στο στόμα μου την γεύση της βότκας ανακατεμένη μ’ αυτή του σπέρματός σου… Ανοίγω το ψυγείο και βρίσκω ένα μπουκάλι με κρύο χυμό πορτοκάλι… Προτιμώ τον χυμό από το νερό…

Επιστρέφω στην κρεβατοκάμαρα… Κοιμάσαι ακόμα απληροφόρητος για την πρωινή στύση που κάνει τον πούτσο σου να δείχνει εντυπωσιακός… Χαμογελώ… Ξαπλώνω και δαγκώνω απαλά τον λοβό του αυτιού σου… Μόνο ο Θεός ξέρει τι ονειρεύεσαι… Αχ! Και να μπορούσα να εισχωρήσω μέσα στο μυαλό σου με την ίδια ευκολία που εισχωρώ στην κωλοτρυπίδα σου…

Κινώ το χέρι μου πάνω στο στήθος σου… Τα δάχτυλά μου συγκρούονται με την αριστερή ρόγα σου… Τραβώ το σκουλαρίκι που φοράς… Τα μάτια σου ανοίγουν και τα βλέμματά μας συναντιούνται… Το χαμόγελο στο πρόσωπό μου μαρτυρά ότι υπήρξε μια ημιτελής εργασία μεταξύ μας μ’ εσένα για μια φορά σε παθητικό ρόλο…

Σκύβω και παίρνω το σκουλαρίκι στο στόμα μου… Τον τραβώ με τα δόντια μου… Το συναίσθημα του υλικού με το οποίο είναι κατασκευασμένο είναι αρκετό για να καυλώσω… Η άκρη της γλώσσας μου τινάζεται πάνω στην ρόγα σου… Τα βογγητά σου με διεγείρουν… Το χέρι μου ακολουθεί τις τρίχες του βουβώνα σου και αρπάζει τον πούτσο σου… Μπορώ να αισθανθώ πόσο σκληρός είναι… Χαμηλώνω αργά το κεφάλι μου… Η άκρη της γλώσσας μου αγγίζει την άκρη του πούτσου σου… Μπορώ να μυρίσω πάνω του τα υπολείμματα της εκσπερμάτισής σου… Δεν μπορώ ν’ αντισταθώ στον πειρασμό να μην τον γλείψω… Από τον ρυθμό της ανάσας σου καταλαβαίνω ότι παρακολουθείς τι κάνω… παρακολουθείς κάθε κίνησή μου… Ξύνω με την άκρη της γλώσσας μου το πλήρες μήκος του πούτσου σου… Τραβώ το πετσάκι σου με τα δόντια μου, όχι με δύναμη… απαλά… ευγενικά… Απλώνω τα χέρια μου και τα γεμίζω με το μήκος σου… Βογκάς… Σταματώ και σε κοιτώ επίμονα στα μάτια…

«Ξύπνησες, ε;», σε ρωτώ…

«Μπορούσα να μη ξυπνήσω;», μου απαντάς…

Σηκώνομαι και τρίβω τις ρόγες σου… Χρησιμοποιώ την ανάσα μου για να σε ζεστάνω… Λαχανιάζοντας παίρνω το σκουλαρίκι που φοράς στο στόμα μου και το τραβώ δυνατά προς το μέρος μου… Απλώνεις τα χέρια σου και αρπάζεις το κεφάλι μου… Προσπαθείς να με σταματήσεις… Ξέρεις όμως ότι δεν μπορείς…

Τρέχω την γλώσσα μου στο στήθος σου πάλι… Ξαφνικά σηκώνομαι και κάθομαι πάνω στο κεφάλι σου… Φέρνω τον πούτσο μου στο στόμα σου… Σε αιφνιδιάζω έτσι όπως είσαι ξαπλωμένος ανάσκελα, δεν μπορείς να το αρνηθείς… Οδηγώ τα χέρια μου προς τον πούτσο μου και τον παίζω λιγάκι… όσο χρειάζεται… για να σκληρύνει πιο πολύ… Πρέπει να σιγουρευτώ ότι θα είναι τόσο απολαυστικός όσο θέλεις μέσα στο στόμα σου… Με την άκρη του πούτσου μου μετρώ τα δόντια σου… Τον γλιστρώ μέσα στο στόμα σου… βαθιά… και εξερευνώ τον λάρυγγά σου… Σε αναγκάζω με την βία να παραμείνεις ακίνητος για να μη γλιστρήσει ο πούτσος μου έξω…

Λίγο πριν χύσω, σηκώνομαι και πέφτω πάνω στο κορμί σου… Ο πούτσος σου επιστρέφει ξανά στο στόμα μου, τόσο σκληρός όσο τον είχα αφήσει… Τον γλείφω πάνω-κάτω… Σε κοιτάζω στα μάτια και βλέπω την απόλαυση μέσα τους… Μου χαμογελάς… Θέλω να χαμογελάσω κι εγώ, αλλά δεν μπορώ… Αν χαμογελάσω θα σου δαγκώσω τον πούτσο και τότε θα πονέσεις… θα πονέσεις και θα σταματήσεις να μου χαμογελάς…

Όση ώρα ρουφώ και γλείφω τον πούτσο σου, τραβώ μαλακία τον δικό μου πούτσο… Πιέζω την βάση του πούτσου σου και σταματώ το αίμα μέσα στις φλέβες του… Ξέρω ότι απολαμβάνεις την ευχαρίστηση που σου προσφέρω… Συγχρόνως πιέζω τα αρχίδια σου… Σηκώνω το βλέμμα μου και σε βλέπω να δαγκώνεις τα χείλια σου… Φιλώ τον πούτσο σου και πιέζω με περισσότερη δύναμη τα αρχίδια σου…

Γλιστρώ αργά τα χείλια μου κατά μήκος του πούτσου σου… Τα δάχτυλά μου έχουν ήδη υγρανθεί από τους χυμούς του πούτσου μου… Ανασηκώνομαι για να γλείψω τα σάλια που άφησες στα χείλια σου… Μ’ αρέσει να δοκιμάζω τα πάντα πάνω σου… τα πάντα… Μ’ αρέσει να συλλέγω γεύσεις, όλες τις γεύσεις σου…

Ο ενθουσιασμός μου αυξάνεται…

Χαμηλώνω ξανά το κορμί μου και συνεχίζω αυτό που έκανα… αυτό που δεν τελείωσα και πρέπει να τελειώσω… Αισθάνομαι τον πούτσο σου έτοιμο να εκραγεί… Θέλω να χύσεις στο στόμα μου… Η σκέψη αυτή… η επιθυμία αυτή με κάνει να ανατριχιάζω… Το καυτό σπέρμα σου χτυπάει το πίσω μέρος του λαιμού μου… Για μια στιγμή αισθάνομαι να πνίγομαι… Ενστικτωδώς αποφεύγω τα χειρότερα ανοίγοντας το στόμα μου και αφήνοντας τα χύσια σου να ξεχειλίσουν…

Ξέρω πόσο σου αρέσει να βλέπεις το πηχτό σπέρμα σου να κυλάει από το στόμα, στο πηγούνι μου… Χρησιμοποιείς τα δάχτυλά σου για να με σκουπίσεις… Ο πούτσος σου χύνει ανεξέλεγκτα με τους τελευταίους σπασμούς του οργασμού…

για πόσο ακόμα;

