Παίρνω τα πόδια του συντρόφου μου στα χέρια και σπρώχνω την μουσούδα μου πάνω στο μπροστινό άνοιγμα του μπόξερ του, λίγο προτού γείρω το κεφάλι μου στο πλάι (για να βλέπει) και βγάλω την γλώσσα μου κυλώντας την κατά μήκος του πούτσου του καθώς ξεπετιέται… Φτάνοντας με την άκρη της γλώσσας μου στην άκρη της βαλάνου του, κατεβάζω το μπόξερ του, τουλάχιστον μέχρι λίγο πιο κάτω από τα μπούτια του, και αρπάζω τον πούτσο του και με τα δυο χέρια σαν να είμαι τραγουδιστής που άδει με σπαρακτικό τρόπο τους στίχους του πιο ερωτικού τραγουδιού που έχει γραφεί ποτέ στην ιστορία της μουσικής… Λίγες μόνο κινήσεις είναι αρκετές για να φέρω το καυτό υγρό που αναζητώ στα χείλια μου…

Τότε, μόνο τότε, με πιάνει από τα χέρια και με τραβάει πίσω, σε μια μόνιμη και σταθερή θέση… Επιλέγει την στιγμή που θα ξεκινήσει να με ανασκολοπίσει με τον πούτσο του, φτάνοντάς με έως το κρεβάτι… Δεν υπάρχει χρόνος για συζήτηση… Τα λόγια είναι περιττά κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας… Χρονομετρούμε μέχρι τη στιγμή που θα είμαστε σε θέση να ανταλλάξουμε μια κουβέντα … και διαπιστώνουμε ότι η στιγμή αυτή καθυστερεί… κάθε μέρα που περνά…

…μετά από τόσα χρόνια σχέσης, υπάρχει ακόμα μια ένταση που δεν λέει να ξεθυμάνει…

Με ρίχνει στο κρεβάτι, πέφτει πάνω μου δίνοντάς μου φιλιά, και με γδύνει… Κάπως έτσι καταλήγω γυμνός, χωρίς να είμαι βέβαιος πως… Θυμάμαι μόνο το στόμα του στο δικό μου… στον λαιμό μου… στο στήθος μου…

Θυμάμαι τα χέρια του στα πόδια μου, τα δάχτυλά του στην κωλοτρυπίδα μου, λίγο προτού ο πούτσος του γλιστρήσει μέσα μου, και τα δόντια του να με δαγκώνουν την στιγμή ακριβώς της διείσδυσης…

Μιάμιση ώρα αργότερα, είμαστε έτοιμοι να μιλήσουμε…

