Είμαι τόσο κοντά του… τώρα… βρίσκομαι μέσα στην αγκαλιά του και πατώ με τις πατούσες μου πάνω στα πόδια του… Αισθάνομαι ότι βρίσκομαι στην άκρη ενός απότομου βράχου κι αν φύγω από την αγκαλιά του θα καταλήξω σ’ ένα γκρεμό… Δοκιμάζω να κοιτάξω προς τα κάτω… Μου έρχεται μια σκοτοδίνη… Αγκιστρώνομαι πάνω του συνειδητοποιώντας πως έχω φόβο στα ύψη… Δεν θέλω να κάνω τίποτα, παρά να βρίσκομαι στην αγκαλιά του… απελπισμένα… Αλλά δεν αρκεί να το θέλω μόνο εγώ… Πρέπει να με βοηθήσει κι αυτός… Πρέπει να με σηκώσει ψηλά… ψηλότερα και να με αφήσει να αναρριχηθώ πάνω του…
Φέρνει τα μπράτσα του πάνω στους ώμους μου… Μου ψιθυρίζει… Μου σιγοτραγουδάει… Μου μιλάει… Οδηγεί τα χέρια του πάνω στο κορμί μου και λίγο αργότερα επιστρατεύει τη βοήθεια των χειλιών του για να τα βγάλει πέρα… Σέρνει το στόμα του πάνω στο δέρμα μου μ’ ένα τρόπο σκληρό και απαιτητικό… Ρουφάει. Δοκιμάζει. Εισπνέει…
Τα χέρια μου καταλήγουν σ’ ένα από τα αγαπημένα τους μέρη… στο κεφάλι μου… Τα χέρια του χαϊδεύουν τα πόδια μου φέρνοντας τον οργασμό νωρίτερα απ’ όσο αναμένονταν… Έχω καυλώσει πολλές, αμέτρητες φορές στη ζωή μου… αλλά καμία φορά δεν μπορεί να συγκριθεί μ’ αυτή… τώρα…
Αισθάνεται την άκρη του πούτσου μου χωρίς καν να τη δει… Όταν λίγα λεπτά αργότερα σκύβει χαμηλά για να τον θαυμάσει, ο πούτσος μου έχει προλάβει να κρυφτεί ήδη μέσα στην κωλοτρυπίδα του μωρού μου… Αισθάνομαι πως βαδίζω σε μια κινούμενη άμμο που με τραβάει προς τα μέσα. Αισθάνομαι πως κολυμπώ κι ένα ορμητικό κύμα με βγάζει έξω. Η μόνη μου άγκυρα είναι τα αρχίδια μου, τα οποία κρέμονται γεμάτα σπέρμα… Το αίμα κυλάει βιαστικά μέσα στις φλέβες μου και η καρδιά μου χτυπάει δυνατά σαν να με σφυροκοπάει για να διαπιστώσεις τις αντοχές μου… Λίγο μετά τα χέρια του πιάνουν τα δικά μου χέρια… τα χείλια του κλειδώνονται πάνω στα δικά μου…
Η διαίσθησή μου, λέει πως είναι έτοιμος να εκραγεί με ανυπολόγιστες συνέπειες… Θέλω να αισθανθεί σαν υποβρύχιο που παραμένει βυθισμένο, ειρηνικά… Το κορμί του επιπλέει πάνω στο δικό του… Δεν θέλω να σπαταλήσω ούτε μια λέξη, ούτε μια αναπνοή… γι’ αυτό και δεν μιλά… Ανεξέλεγκτο πάθος βγαίνει από μέσα μου σαν φυσαλίδες… Με κοιτάει και γελώ, μ’ ένα γέλιο… αληθινό, ικανοποιημένο, χαρούμενο…
Είναι ωραίο το συναίσθημα της ικανοποίησης όταν αγαπάς…

