Άλλη μια μκουραστική μέρα στη δουλειά είχε τελειώσει… Μπήκαμε αγκαλιασμένοι στο σπίτι… Είχαμε φάει για μεσημέρι έξω, σ’ ένα εστιατόριο… Τα στομάχια μας ήταν γεμάτα φαγητό… Το πρωί, πριν φύγω για τη δουλειά, γαμηθήκαμε στα γρήγορα και προγραμματίσαμε να το επαναλάβουμε αργά το βράδυ… Μέχρι τότε όμως…
Καθίσαμε στον καναπέ και ανοίξαμε την τηλεόραση… Τα περισσότερα αμερικανικά κανάλια έχουν απαράδεκτο πρόγραμμα, κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες… Χαζέψαμε για λίγο ένα κανάλι που μεταδίδει όλο το εικοσιτετράωρο κωμωδίες, από αυτές με τα γέλια σε κονσέρβα… Κούρνιασα δίπλα του και του είπα:
«Αγκάλιασε με…»
Ακούμπησα το κεφάλι μου στον ώμο του και τον άφησα να βάλει το χέρι του κάτω από το πουκάμισό μου… Χάιδεψα τρυφερά τον πούτσο του πάνω από το παντελόνι του και του έριξα μερικά φιλιά… εδώ κι εκεί… Ορισμένες από τις ατάκες της κωμικής σειράς ήταν καλές, αλλά στο σύνολό τους επιεικώς απαράδεκτες… Τα χέρια του χάιδευαν το στήθος και τον κώλο μου… Ο πούτσος του άρχισε να αναστατώνεται… Αγκαλιαστήκαμε πιο στοργικά και από την ευχαρίστηση αναστέναξα… Μμμ…
Αποφάσισα να βγάλω το πουκάμισό μου… Ήθελα να το βγάλω από τη πρώτη στιγμή που μπήκαμε μέσα μιας και είχε ήδη πολύ ζέστη… Το τρίχωμα του στήθους μου έκανε τα μάτια του ν’ ανοίξουν διάπλατα… Επιστράτευσε τα δάχτυλά του για να παραμερίσει τις τρίχες και να αγγίξει τις σκληρές και ερεθισμένες ρόγες μου… Έβαλα το κεφάλι μου κάτω από τη μασχάλη του και έδωσα ένα φιλί στην ιδρωμένη σάρκα του… Το χέρι του ταξίδευε με κατεύθυνση προς τον πούτσο μου ενώ το άλλο του χέρι συνέχισε να χαϊδεύει το στήθος μου και το τρίχωμά μου… Από την άλλη, τα δικά μου χέρια έπαιρναν μια γεύση από το βάρος και τη σημαντικότητα των αρχιδιών του…
Έβγαλα το παντελόνι μου και το πέταξα στο πάτωμα… Έμεινα μόνο με το μαύρο σλιπ… Τα πόδια μου κρέμονταν πέρα από το βραχίονα του καναπέ… Αγκάλιασα στοργικά το κορμί του και ακούμπησα το κεφάλι μου στον ώμο του… Το ένα του χέρι χάιδευε ακόμα το στήθος μου, ενώ το άλλο είχε προχωρήσει αρκετά βαθιά μέσα στο σλιπ μου συμπιέζοντας τα αρχίδια μου και τον πούτσο μου… Έκλεισα τα μάτια μου και τον κρυφοκοίταξα… ναζιάρικα…
Ο πούτσος του σύντομα βρέθηκε σκληρός στη χούφτα μου, ενώ τα χείλια του με φιλούσαν παθιασμένα… Τα κύματα του οργασμού απείλησαν και τους δυο μας… Στο δωμάτιο η θερμοκρασία ανέβηκε περισσότερο… Γελάσαμε μ’ ένα από τα αστεία της κωμικής σειράς… Μου χαμογέλασε και μου είπε:
«Μου αρέσει ο τρόπος που μ’ αγκαλιάζεις…»
«Να σ’ αγκαλιάσω πιο σφικτά;», τον ρώτησα…
Και οι δυο ξέραμε πως υπήρχαν περιθώρια για περισσότερη οικειότητα μετακινώντας τα κορμιά μας, ο ένας πάνω στο κορμί του άλλου… Επειδή βαριόμασταν να φύγουμε από το σαλόνι ώστε να συνεχίσουμε να ερωτοτροπούμε στη κρεβατοκάμαρα, μετατρέψαμε τον καναπέ σε κρεβάτι, ξαπλώνοντας όσο το δυνατό πιο αναπαυτικά… Αγκαλιαστήκαμε ξανά και δώσαμε ο ένας στον άλλο αρκετά φιλιά για ορεκτικό, κυρίως γεύμα και επιδόρπιο… Η ερωτική βραδιά μπορούσε να ξεκινήσει… άφοβα!

