– Θα μου άρεσε να σε γαμούσα εδώ και τώρα…
– Το ξέρω, γλυκέ μου… Μόλις σε είδα να μπαίνεις μέσα στη κρεβατοκάμαρα είπα από μέσα μου: «Αυτός είναι σίγουρα καυλωμένος»
– Τι θα έκανες αν δεν ήμουν;
– Θα σε έσερνα μέχρι τα κρεβάτι, θα σερνόμουν πάνω σου και θα σε φιλούσα με πάθος…
– Μμμμ, δεν αρκεί…
– Θα σου έβγαζα τα ρούχα δαγκώνοντας και φιλώντας τον λαιμό σου μέχρις ότου αναστενάξεις…
– Μμμ, γίνεται λιγάκι καλύτερο… Θα μπορούσα να ζητήσω να λάβω ενεργό μέρος;
– Αν πιστεύεις ότι μπορείς να το κάνεις καλύτερα από εμένα…
– Έτσι πιστεύω…
– Για να δούμε…
– Θα μπορούσα να χύσω προτού σε γαμήσω… έτσι για πρόβα…
– Θα το έκανες…
– Σαν κολασμένος…
– Θα ήθελες να σου ξέσχιζα το πουκάμισο, φιλώντας το στήθος και το στομάχι σου;
– Ναι…
– Και αν ξεκούμπωνα τα κουμπιά του μπόξερ σου, τι θα έκανες;
– Πες μου πρώτα πως νομίζεις ότι θα έβρισκες τον πούτσο μου…
– Σκληρό… Μα, ακόμα και αν δεν ήταν σκληρός, θα έβαζα τη γλώσσα μου να παρελάσει σε σημεία που ξέρω ότι σε ξετρελαίνουν…
– Ξέρω… Είσαι ασυναγώνιστος σε κάτι τέτοια…
– Μη βιάζεσαι… Θα σταματούσα να φιλώ τον πούτσο σου… Υπάρχουν τόσα σημεία στο κορμί σου για να περάσει η ώρα…
– Μη… μη σε παρακαλώ… Μείνε εκεί….
– Καλά μωρό… Κάθε φορά, κάθε στιγμή που θα έτρεχα το δάχτυλό μου πάνω στον πούτσο σου, θα τον συνόδευα γλείφοντάς με τη γλώσσα μου… Δεν πιστεύω να σε πειράζει…
– Σε παρακαλώ! Ευχαρίστησή μου!
– Η μετάβαση της γλώσσας μου θα συνεχιστεί… Έχεις να μάθεις πολλά ακόμα…
– Συνέχισε πεντάμορφε…
– Θα τον έβαζα στο στόμα μου, όχι ολόκληρο… Θα τον γλιστρούσα αργά, αργά όσο πιο βαθειά μπορούσα… Τα χείλια μου είναι σφικτοί δεσμώτες του πούτσου σου… όσο κινείται… όσο πηγαίνει μέσα και έξω στην κωλοτρυπίδα μου…
– Μμμμ…
– Είναι τόσο τεράστιος ο πούτσος σου… Αισθάνομαι σαν κάποιος να με φιμώνει… Δεν μπορώ να διαχειριστώ τόσα πολλά εκατοστά, τόσα πολλά χύσια…
– Και για μένα είναι δύσκολο…
– Πονηρέ… Πες μου τι θέλεις τώρα;
– Θέλω να με γαμήσεις… τόσο σκληρά…
– Εγώ; να σε γαμήσω εγώ;
– Ναι, γιατί;
– Γιατί μ’ έχεις στερέψει με τις απαιτήσεις σου… Δεν μου έχει μείνει ούτε μια σταγόνα σπέρματος…
– Σοβαρολογείς;
– Περίμενε μέχρι την τελευταία παραγωγή που ετοιμάζεται σε λίγο…
– Ωχ, Θεέ μου…

