Ετικέτες

Δεν μπορώ να σταματήσω να σε κοιτώ… μου είναι αδύνατο… είναι κάτι πέρα από τις δυνάμεις μου… Μόνο αυτό θέλω, να σε κοιτώ και να σε ακούω… Να κάθομαι, εδώ… και να κοιτώ να γδύνεσαι επιδεικνύοντας στα ταπεινά μάτια μου το προκλητικό κορμί σου ενώ το χαϊδεύεις… ενώ πειράζεις τη σκληρότητα όχι μόνο του πούτσου σου, αλλά και των ρογών σου… Χαϊδεύοντας τον πούτσο σου τον φέρνεις σε μια στάση προσοχής… Κοιτάζοντάς σε προσεκτικά, τρίβω κι εγώ τον πούτσο μου, ο οποίος γίνεται ολοένα και πιο μεγάλος… ολοένα και πιο σκληρός… Τραβώ τον πούτσο μου έξω από το ταλαιπωρημένο ύφασμα του σλιπ μου και τον τραβάω μαλακία… αργά, προσεκτικά, απολαυστικά…
Φροντίζεις το κορμί σου με χάδια… Τα δάχτυλά σου γλιστράνε πάνω του και οι αντιστάσεις του παραδίδονται… Ανοίγεις τα πόδια σου, σκύβεις και χωρίζεις με το χέρι σου τα κωλομέρια σου… Ένα από τα δάχτυλά σου βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από την υγρή κωλοτρυπίδα σου… Το σπρώχνεις μέσα και αναστενάζεις… Με κοιτάς που σε κοιτώ… Απολαμβάνεις αυτό που απολαμβάνω κι εγώ… Γυρίζεις μπρούμυτα και τρίβεις τον πούτσο σου στο στρώμα του κρεβατιού… τον αλέθεις προετοιμάζοντάς τον… Εκθέτεις στο βλέμμα μου το προκλητικό, σφικτό κωλαράκι σου… Με κοιτάς… Με προκαλείς με το βλέμμα σου και όχι μόνο… Απλώνεις το χέρι σου και αρπάζεις τον πούτσο μου, με τον οποίο παίζω τόση ώρα εγώ… Αρχίζω να ανησυχώ για τη ζήλεια σου… Δεν μου αρέσει να παίζουν κι άλλοι με τα παιχνίδια που παίζω εγώ… Κάμπτεις το κορμί σου επιδεικνύοντας περισσότερο προκλητικά τον κώλο σου… Ο πούτσος μου γίνεται ένα μέταλλο που λειώνει από την υπερβολική θερμοκρασία… Διάφανο σπέρμα κυλάει από την άκρη του πούτσου μου… Ξαπλώνω αναπαυτικά και συνεχίζω να παίζω με τον πούτσο μου… Η ευχαρίστηση τώρα αυξάνεται μαζί με το μέγεθος του πούτσου μου… Οι ανάσες και αναστεναγμοί μου γεμίζουν τον αέρα… Στέκομαι για μια στιγμή ακίνητος, με τα πόδια χώρια, ψηλά… στον αέρα, και αμέσως μετά ξεκινώ πάλι να τραβώ μαλακία τον πούτσο μου… Τώρα πιο δεν κοιτάς εμένα, αλλά τον πούτσο μου… Του στέλνεις βλέμματα επιθυμίας…
Τον τραβάω μαλακία πιο σκληρά, βάζοντας όλο το πάθος μου… μόνο για σένα… Αναστενάζω… Το χέρι μου ανεβοκατεβαίνει… ρυθμικά… Η μυρωδιά του σπέρματος είναι έντονη και υπερνικά αυτή του αρώματός σου… Αρπάζω τα αρχίδια μου και τα αντλώ… Ένας δυνατός αναστεναγμός δραπετεύει μαζί με τις αναπνοές μου… Ένας συνεχής αναστεναγμός… Το κεφάλι του πούτσου μου πρήζεται… Με κοιτάζεις… προσεκτικά…
«Χύσε για μένα…», μου ζητάς και με εξοργίζεις… με την καλή έννοια…
Αυτές οι τρεις λέξεις σου με παρακινούν να αλλάξω τον ρυθμό μου… Τα αρχίδια μου μαζεύονται… Ο πούτσος μου συσπάται… Ένα ρεύμα πηκτού, λευκού σπέρματος εκσφενδονίζεται από την άκρη του πούτσου μου ενώ με κοιτάς… Σου το αφιερώνω… Χύνω, χύνω, χύνω… το σπέρμα μου στάζει… Αναστενάζω και τινάζω τον πούτσο μου πιτσιλώντας σε με χύσια… Οι αναστεναγμοί μου είναι οι μόνοι που μπορούν να ακουστούν, καθώς η τελευταία σταγόνα σπέρματος κυλάει από τον πούτσο μου… Χύνω… Χύνω… ΧΥΝΩ!

