Ο ιδρώτας χύνεται στο κορμί του… πέφτει όπως η βροχή, αβίαστα… Η κλειστή γροθιά μου γίνεται σκάφος που πλέει πάνω στο δέρμα του… Σταγόνες στάζουν και καταλήγουν πάνω μου… οι ίδιες αυτές σταγόνες προορίζονται για να δροσίσω τον πούτσο του…
Κάθομαι ήσυχος… ανακούρκουδα, ανάμεσα στα πόδια του και τον κοιτώ…
Τραβάει μαλακία τον πούτσο του με το ένα χέρι, ενώ με το άλλο χέρι του και συγκεκριμένα με την παλάμη του χαϊδεύει τα αρχίδια του… Πιάνει το κεφάλι του πούτσου του και γλιστράει το χέρι του προς τα κάτω… Η ίδια κίνηση επαναλαμβάνεται πολλές φορές… άλλοτε αργά, άλλοτε γρήγορα…
Η αναπνοή του αλλάζει…
Ανιχνεύω μια αλλαγή του χρώματος του προσώπου του…
Προσέχω το χέρι του, αλλά το βλέμμα μου ταξιδεύει επίσης στους καλογυμνασμένους κοιλιακούς του και στη σκλήρυνση των μυών του…
Τα δάχτυλά του μαζεύουν σαν να είναι τσουγκράνα τα αρχίδια του…
Ανασαίνει βαριά και κλείνει τα μάτια μου…
Ο λαιμός μου ξηραίνεται…
Γλύφω τα χείλια μου… σκύβω… και δίνω μια ανάσα, σαν ψίθυρο, στα αρχίδια του…
Συνεχίζει να τραβάει μαλακία τον πούτσο του… με περισσότερη πυγμή… Το χέρι του γλιστράει αβίαστα κατά μήκος του πούτσου του…
Διάφανο σπέρμα στάζει από την άκρη του πούτσου του πάνω στον καρπό του χεριού του…
Τινάζω τη γλώσσα μου έξω σαν να είμαι φίδι…
Κρατώ την υπόσχεσή μου να μην τον αγγίζω, αλλά να τον κοιτώ… μόνο…
Αναστενάζει καθώς η γλώσσα μου γλύφει το γλυκό σαν νέκταρ σπέρμα από το χέρι του…
Ακουμπώντας την άκρη της γλώσσας μου το χέρι του είμαι σε θέση να αισθανθώ τους χτύπους της καρδιάς του… είμαι σε θέση να μετρήσω τους σφυγμούς του…
Τα βλέμματά μας συναντιούνται…
Τρέμει…
Ξεκινώ να κάνω κι εγώ το ίδιο…
και πολύ άργησα μου φαίνεται!

