Παραμένουμε ξαπλωμένοι… σιωπηλοί…
Τα χέρια μου επανασχεδιάζουν αργά το περίγραμμα του κορμιού σου
Στον θερμό εναγκαλισμό μου… αναστενάζεις…
Μ’ ένα ψίθυρο, το δέρμα μου χαϊδεύει το δέρμα σου
Τα δάχτυλά μου βρίσκουν τις καταθέσεις των υγρών του πούτσου μου πάνω στα μπούτια σου…
Η καρδιά σου χτυπάει με ακανόνιστο ρυθμό…
Ένα δάχτυλο μου γλιστράει στο εσωτερικό της κωλοτρυπίδας σου κι εγώ σε προσέχω ενώ ανατριχιάζεις…
Περιβάλλω με τα δάχτυλά μου τον πούτσο σου και τον ξυπνώ
Με την άκρη της γλώσσας μου αισθάνομαι τον σφυγμό στον λαιμό σου
Η αναπνοή σου μιλάει στο αυτί μου:
«Θα χύσω…!»
Η παλάμη μου γίνεται φλιτζάνι για να χύσεις μέσα της
Το σπέρμα σου ρουφώ γουλιά-γουλιά…
Το χέρι μου υψώνεται μόνο για ν’ αγγίξει τις μπούκλες σου…
Εξοργίζομαι γιατί μετά την εκσπερμάτισή σου δεν θα γαμηθούμε
ή καλύτερα το γαμήσι μας θα αναβληθεί έως ότου να επανακτήσεις τη στύση σου
Σηκωνόμαστε…

