Κάθομαι σ’ αυτό το σκοτεινό δωμάτιο
στο ακατάστατο, διαταραγμένο κρεβάτι μας…
Μου λες να κλείσω τα μάτια μου
Χαμογελώ, και υπακούω
κλείνοντάς τα και τα δυο ταυτόχρονα και σκεπάζοντάς τα με τα χέρια μου
Στη συνέχεια
ακουμπάς κι εσύ τα χέρια σου πάνω στα δικά μου
Ανυπόμονος όπως πάντα, ακούω την ανάσα σου και την αισθάνομαι στο λαιμό μου
Τα χέρια σου γλιστρούν πάνω στο κορμί μου προς κάποιο άγνωστο στόχο
Σταματάς…
Φεύγεις από το δωμάτιο, αυτό καταλαβαίνω …
Ακούω τα βήματά σου…
Φωνάζω το όνομά σου, που είσαι; … Που πήγες;
Τα χέρια σου με αγκαλιάζουν, ξαφνικά…
Φιλάς αργά, με τον δικό σου τρόπο, τον αυχένα μου
γύρω-γύρω τον λαιμό μου
Αναστενάζω από την ευχαρίστηση
Μου βγάζεις τη μπλούζα
Ακουμπάς και τα δυο σου χέρια στο στήθος μου
Παίζεις παιχνίδια με τις ρόγες μου και θάβεις το πρόσωπό σου στις τρίχες μου
Βογκάω ευγενικά μ’ αυτή τη κίνησή σου…
Τα ευκίνητα δάχτυλά σου σημαδεύουν τη πλάτη μου
Τα ερωτικά μηνύματα που λαμβάνω από τα χάδια σου είναι απεριόριστα…
Με ξαπλώνεις αργά, πάνω στο μαλακό μαξιλάρι που είναι ντυμένο με μια πράσινη μαξιλαροθήκη
Η πλάτη μου ακουμπά στα τσαλακωμένα σεντόνια
Τα χέρια σου βρίσκουν τον τρόπο να απασχοληθούν στη περιοχή του αφαλού μου
Τα δάχτυλά σου ξεκουμπώνουν τα κουμπιά του τζιν μου
Τα μάτια σου είναι μαγεμένα από την ύπαρξη ενός λινού κλασικού σλιπ… σίγουρα ήταν μια έκπληξη για σένα…
Επιθυμούσες να με δεις ολόγυμνο, να δεις κατευθείαν τον πούτσο μου, να μη χρειαστεί να μου βγάλεις το οποιοδήποτε εσώρουχο…
Σε αιφνιδίασα… είμαι καλός στους αιφνιδιασμούς…
Μετά το αρχικό σοκ -ευχάριστο ή δυσάρεστο, δεν ξέρω- στηρίζεσαι πάνω μου για να συναντήσεις το στόμα μου με το δικό σου…
Φιλάς τα χείλια μου χωρίς βιασύνη… με μεγάλη τρυφερότητα και αρκετό πάθος…
Κι έπειτα… χωρίς προειδοποίηση…
Βυθίζεις τα δόντια σου, βαθιά, στο δέρμα του λαιμού μου
Οι σφυγμοί μου ανεβαίνουν…
Ο οργασμός χτίζεται γρήγορα…
Τα δόντια σου είναι τόσο αιχμηρά που δημιουργούν δυο μικρές τρύπες στον λαιμό μου
Τα σάλια σου κυλάνε ήρεμα… κάτω από τον λαιμό μου και πάνω στο στήθος μου…
Οι ανάγκες μου γίνονται πιο έκτακτες… πιο επείγουσες…
Με καρφώνεις με τα χέρια σου στο κρεβάτι έτσι ώστε να μη μπορώ να κινηθώ…
Ρουφάς τον ιδρώτα μου και τα σάλια σου γύρω από τη πληγή που μου έκανες…
Μπορώ να αισθανθώ τη κίνηση του αίματος σε κάθε φλέβα του κορμιού μου…
Σηκώνεις το κεφάλι σου και με κοιτάς, με βλέμμα χαμένο
Τα σάλια ρέουν… στάζουν από τα χείλια σου…
Είμαι καυλωμένος…
… περισσότερο ικανοποιημένος από κάθε άλλη φορά…
αυτομάτως ξεχνώ όλες εκείνες τις θαυμάσιες ενέργειές σου…
Ο ιδρώτας κυλάει τώρα και στο δικό σου κορμί
Ένα χαμόγελο συναντώ ακριβώς πάνω στα χείλια σου
Τι να ‘ναι άραγε αυτό που σκοπεύεις να κάνεις στη συνέχεια;

