Γέμισέ με, έως ότου ξεχειλίσω, και διώξε με τρόπο βροντερό αυτό το κενό… Σε περίμενα όλη τη μέρα… Περίμενα με ανυπομονησία τον σκληρό πούτσο σου και την υγρή σταλαγματιά του σπέρματός σου που τον κάνει λαμπερό και ομορφότερο… Τον θέλω… τον θέλω απεγνωσμένα… Θέλω να τον αγγίξω, να τον πειράξω… να παίξω μαζί του… Θέλω να με κάνει δικό του… Θέλω να αισθανθώ αυτό το κάψιμο όταν με πυροβολεί με τα χύσια του… Μόνο όταν χύνεις ξεχνώ τον πόνο… Θέλω να βλέπω τα χύσια σου να εκτοξεύονται… να στάζουν… Θέλω να αρπάξω τον πούτσο σου και να τον ψηλαφίσω… Αχ! Αγαπημένε μου… Θέλω όταν σου μιλώ να με προσέχεις… Έτσι όπως είμαι μεθυσμένος από την αγάπη, είναι πιθανό να σου πω πράγματα που ποτέ δεν θα μπορούσα να σου πω σε διαφορετική περίπτωση… Για πες μου, σε παρακαλώ; Γιατί είσαι σκεπασμένος; Που θα βρω… που μπορώ να βρω το κομμάτι που θα συμπληρώσει το πάζλ… το κομμάτι που θα με γεμίσει; Το κομμάτι που θα με σώσει από την καταδίκη; Με ποιο τρόπο θα ικανοποιήσεις αυτή τη πείνα; Δεν μπορώ να περιμένω… Χώσε μέσα μου τον πούτσο σου, θεραπεύοντας τη σκέψη μου και προφυλάγοντας τη καρδιά μου… Γέμισε την κωλοτρυπίδα μου έως πάνω και όταν με το καλό τον βγάλεις, φρόντισε να ξεχειλίσουν τα χύσια σου από την κωλοτρυπίδα μου… Μόνο τότε… μόνο σ’ αυτή τη περίπτωση θα μείνω ικανοποιημένος!

