Ετικέτες

Ξέρεις πόσο πολύ θέλω να κάνουμε έρωτα. Με προσκαλείς να σε ακολουθήσω στα δικά σου μονοπάτια, κι εγώ έρχομαι, δεν λογαριάζω τον κίνδυνο, δεν ακούω τα σχόλια, θέλω να σε αγγίξω, να σε σφίξω με τα χέρια μου. Σε πλησιάζω… τα χείλη σου είναι φτιαγμένα για φιλιά, τα χείλη σου με προσκαλούν, σύρομαι προς τον ιστό σου για να μην δραπετεύσω, δεν θέλω να δραπετεύσω, δεν θα με αφήσεις να δραπετεύσω. Σε πλησιάζω… Σ’ επιθυμώ… Σε θέλω. Θέλω να γλύψω τα χείλη σου, το στόμα σου, τα χέρια σου… Έχεις τα πιο ερωτικά χέρια που έχω δει ποτέ σε άνθρωπο… σου το έχω πει ποτέ; Θα το ξέχασα. Είναι αδύνατα και μακριά, όπως και τα δάχτυλά σου. Τα νύχια σου περιποιημένα, χωρίς γωνίες, χωρίς άκρες, ολοστρόγγυλα… δεν μπορείς να με τραυματίσεις όταν με χαϊδεύεις. Πέφτω πάνω σου, έρχομαι στην αγκαλιά σου, στην φυσική μου θέση, εκεί που πρέπει να βρίσκομαι όλη την μέρα. Δεν φοράς τίποτα, παρά μόνο το χαμόγελό σου, δεν ξέρω που να χαρίσω το πρώτο μου φιλί… στο στόμα σου; Στο πέος σου; Σε θέλω τόσο πολύ μικρό μου μωρό, τώρα, αμέσως, μόνο εσύ μπορείς να κάνεις πραγματικότητα τις επιθυμίες μου. Πες την αγαπημένη μου φράση: «Πιο πολύ…». Πες μου πως είμαι ο εραστής σου… Πες μου το… Θέλω να με γαμήσεις όσο πιο σκληρά γίνεται. Είμαι ένα παλιόπαιδο, είμαι το παλιόπαιδό σου. Θέλω να με χτυπάς στο πρόσωπο και να μου λες: «Είσαι το παλιόπαιδό μου…». Άρπαξέ με από τα μαλλιά, ρίξε με στα γόνατα, ανάγκασέ με να σου κάνω πίπα, ανάγκασέ με να ρουφήξω το πέος σου, ανάγκασέ με, πες μου: «Ρούφηξε τον πούτσο μου παλιοπούστη». Πες μου: «Κάνε με να χύσω αρσενική πουτάνα». Τράβηξέ μου τα μαλλιά, χτύπα με στο πρόσωπο. Κάνε με να λαχανιάσω, να κλάψω. Θέλω να χύσεις στο πρόσωπό μου. Να καρφώσεις τα χέρια μου στο πάτωμα με τα γόνατά σου, να με πιέσεις να ανοίξω το στόμα μου, να με πυροβολήσεις με το σπέρμα σου, με το καυτό σπέρμα σου, να με κάνεις να ικετεύσω για να δοκιμάσω την αλμυρή γεύση τους. Κάνε με να πω: «Σε παρακαλώ… Ω, μωρό μου, σε παρακαλώ, χρειάζομαι τα χύσια σου, χρειάζομαι τα χύσια σου στο στόμα μου, Γάμησέ με, γάμησε το στόμα μου, γάμησε το πρόσωπό μου. Είμαι ερωτευμένος με τον πούτσο σου».
Σε θέλω, είσαι ο μόνος που μπορεί να με ανεβάσει στον έβδομο ουρανό, μόνο εσύ… μα πριν πάμε εκεί θέλω να μου πεις: «Ανεβαίνουμε στον έβδομο ουρανό. Ξέρω πως φοβάσαι, αλλά να ξέρεις πως θα ανέβουμε μαζί. Μη ρωτάς πως, μη ρωτάς γιατί, να ξέρεις μόνο πως όταν φιλήσω τα χείλη σου θα γίνεις ομορφότερος. Και να μη γίνεις… είσαι ο πολυτιμότερος άνθρωπος για μένα».
Και μετά… θα με φιλήσεις. Θα με φιλήσεις γλυκά, απαλά, στοργικά, προτού με κάνεις να ικετεύσω, προτού με κάνεις να πω την αγαπημένη μου φράση: «Πιο πολύ…». Νιώθω σαν την Ανδρομέδα… ξέρεις, που ήταν αλυσοδεμένη στους βράχους και την ελευθέρωσε ο εραστής της; Που την έσωσε;
Δεν την θυμάσαι; Πρέπει να σου κάνω εντατικά μαθήματα κόμιξ.

