Τα μάτια του απαλά με αγγίζουν

καθώς τα δάχτυλα, τα χέρια του

επιμελώς με εξερευνούν, με χαϊδεύουν

χαϊδεύοντας τους κυματισμούς των τριχών ​​του στήθους μου,

σκληραίνοντας τις ρόγες,

αποδυναμώνοντας τα πόδια,

αναστατώνοντας με καρδιοχτύπια την καρδιά…

Το σώμα μου δεν έχει σύνορα

Μπορούν να ταξιδέψουν παντού τα πεινασμένα χείλη του

στα χείλη μου, στα μάγουλά μου, κάτω από το λαιμό μου, ανάμεσα στο στήθος

Οι αναστεναγμοί μου ακούγονται με πάθος

καθώς ο έλεγχος του εαυτού μου χάνεται

κυρίως από τα φιλιά που εκχωρούνται στο κορμί μου

προκαλώντας μου μια πρωτοφανή, εντυπωσιακή σε σκληρότητα διέγερση

παρακινώντας με να μη χαλαρώσω ούτε στιγμή

απεναντίας να κάνω πράξεις ερωτικές υπεύθυνες

Το κενό μυαλό μου αδυνατεί να συγκρατήσει τα λόγια του

καθώς τα κορμιά μας γίνονται μια απερίσκεπτη μάζα

που υποκύπτει πότε στις δικές μου διαθέσεις και πότε στις δικές του

Μετά από λίγα λεπτά, τα γρυλίσματά μας είναι ο μόνος ήχος που ακούγεται

ενώ τα κορμιά μας κινούνται ρυθμικά ως ένα

λιώνοντας το ένα πάνω στο άλλο.

Οι πύλες της πλημμύρας του ιδρώτα μου ανοίγουν

Οι πνιχτές κραυγές απελευθερώνουν την ερωτική ένταση

Τίποτα δεν είναι ικανό να μας σταματήσει

μέχρις ότου δοθεί η έγκριση του τέλους των οργασμών μας.

