Ψιθυρίζω στο αυτί σου

Σε κάθε αναπνοή μου οι ψίθυροι γίνεται πιο αδύναμοι

Κάθε λέξη μου προδίδει μια πράξη εμπιστοσύνης, ανταλλαγής

… ήρεμης ανάσας

… μισάνοιχτων χειλιών

Ψιθυρίζω στο αυτί σου

Κάθε λέξη τη λέω συλλαβιστά

Σου μιλάω για την αγάπη… αυτή την ίδια που σου προσφέρω καθημερινά

Κι εσύ κρατάς σημειώσεις στην αριστερή πλευρά του στήθους μου

Πολύ κοντά σ’ ένα δρομάκι που οδηγεί στην καρδιά μου…

Ψιθυρίζω στο αυτί σου

Κάθε λέξη, ο αέρας, με αξιώσεις, την στέλνει κατευθείαν στα αυτιά σου

Τα χείλια μου χωρίζονται με αργούς ρυθμούς

Τα δόντια μου ετοιμάζονται να σφραγίσουν τη σάρκα σου με σημάδια όμοια μ’ αυτά από κατάγματα σε πόδια ορειβάτη όταν γλιστράει στα βράχια

Μπορώ να πω πολλά…

Άκου!

Ή μήπως δεν θέλεις ν’ ακούσεις;

Άνοιξε τις πόρτες της καρδιάς σου

Διαφορετικά θα ουρλιάξω

Θα τολμήσω

Ώστε ν’ ακουστούν παντού αυτά που θέλω να σου πω

… όλα αυτά που κρύβονται πίσω από τους ψιθύρους

