Η καρδιά μου τρέχει… αγωνίζεται…

Η αύξηση της θερμοκρασίας στο σώμα μου με κάνει να ιδρώνω…

Τα χέρια σου, αργά, γλιστράνε στα πλευρά μου… στους γοφούς μου… στα μπούτια μου…

Γλείφω τα δόντια και τα χείλια μου…

Σε επιθυμώ σφόδρα και σε θέλω… όλα τα επόμενα δευτερόλεπτα…

Κάθομαι στην αγκαλιά σου, ανάμεσα στα πόδια μου αισθάνομαι κάτι σκληρό…

Ξέρω τι είναι… Χαμογελώ… Αναπνέω βαριά…

Πιάνω τη μπλούζα σου και την τραβάω… σου την βγάζω

Και στη συνέχεια σέρνω τα χέρια μου στο στήθος σου και τα χώνω αργά στο σλιπ σου…

Η αναπνοή σου γίνεται βαριά…

Ξεκουμπώνω το παντελόνι σου και κατεβάζω το σλιπ σου

Βγάζω και τα δικά μου ρούχα…

Δίνω φιλιά από το στομάχι και το στήθος, μέχρι και τα χείλια σου…

Τα στόματά μας συναντιούνται ανταλλάσοντας μύρια φιλιά…

Στηρίζομαι από πάνω σου… πιάνομαι από τους ώμους σου και γλιστρώ τα χέρια μου στα μπράτσα σου…

Αναστενάζω δυνατά…

Οι μύες σου είναι περισσότερο γυμνασμένοι από ποτέ…

Λιώνω…

Σκαρφαλώνω τα δάχτυλά μου στις φλέβες σου…

Αναστενάζεις δυνατά και το όνομά μου βγαίνει από το στόμα σου τόσο μα τόσο ερωτικά…

Η ζεστασιά μου περνάει σ’ εσένα

Ο ιδρώτας ξεχειλίζει από τα κορμιά μας… στο δάπεδο…

Καθώς λαχανιάζουμε, το ζεστό σπέρμα ανακατεύεται με τον ιδρώτα…

Φιλάς την καρδιά μου που εξακολουθεί να αγωνίζεται…

Η θερμότητα του σώματος παραμένει σταθερή…

Η εφίδρωση συνεχίζεται…

Ξαπλώνεις ανάσκελα, δίπλα μου… ανασαίνοντας γρήγορα…

Δροσίζεις με τη γλώσσα σου το πρόσωπό μου…

Χαμογελώ, πιστεύοντας στις μαγικές σου ικανότητες…

Σε φιλώ στο μέτωπο τρυφερά…

Ακουμπάς το κεφάλι σου στο στήθος μου ακούγοντας το τελειότερο νανούρισμα… την καρδιά μου

