Ετικέτες

«Σου πήρα κάτι…», σου λέω…

Στη θέα του γλειφιτζουριού τυλιγμένου σ’ ένα χρωματιστό σελοφάν, τα μάτια σου φωτίζονται και τα σαρκώδη χείλια σου χωρίζονται προκαλώντας με να το ακουμπήσω αμέσως ανάμεσά τους… Χαμογελώντας το ξετυλίγω και παρακολουθώ να μεγαλώνει η χαρά σου… Αισθάνομαι ένοχος που καθυστερώ να σου το δώσω να το γλείψεις… Όμως τότε… μια ιδέα γεννιέται στο μυαλό μου…

«Ξέρεις…», σου λέω διστακτικά… «… υπάρχει και κάτι άλλο που ίσως θα ήθελες να δοκιμάσεις με γεύση μέντα…»

Με κοιτάζεις γλείφοντας τα χείλια σου…

«Ίσως ναι… Ίσως όχι…», μου λες…

Τα μάτια σου καρφώνονται πάνω μου…

«Θέλεις να μάθεις τι είναι αυτό;», σε ρωτάω…

«Ας το μάθουμε…», μου απαντάς…

«Αυτό έχεις να πεις;», σε ρωτάω…

Μου χαμογελάς…

«Θέλω να μάθω…», μου απαντάς

Πλησιάζω πιο κοντά και βγάζω τον πούτσο μου έξω… Απλώνεις το χέρι σου και τον τυλίγεις μέσα στη χούφτα σου… Τα χείλια σου αγγίζουν την βάλανό μου, τροχίζεις πάνω την άκρη της γλώσσας σου… Αμέσως μετά τραβιέσαι προς τα πίσω…

«Τι;», σε ρωτώ… με μια μικρή απελπισία…

«Που είναι η γεύση μέντα;», με ρωτάς… κάπως πικρόχολα…

Ακουμπώ το γλειφιτζούρι δίπλα ακριβώς στον πούτσο μου… Λόγω της ζέστης έχει αρχίσει να λειώνει και η καραμελωμένη γεύση της μέντας κολλάει δροσίζοντας τον καυτό από την καύλα πούτσο μου… Σκύβεις προς τα εμπρός και τα παίρνεις και τα δυο στο στόμα σου… Τα χείλια σου σύρονται στο γλειφιτζούρι μέχρι που αγγίζεις τα αρχίδια μου. Η ζεστασιά και η ακαμψία κυριαρχεί στη γλώσσα σου. Με τα χείλια σου οδηγείς τον πούτσο μου μέσα κι έξω. Ταυτόχρονα γλείφεις με μανία το γλειφιτζούρι μέχρι η μέντα να λιώσει στο στόμα σου…

