Παραμένω άγρυπνος δίπλα σου και σε προσέχω … ήσυχος… ενώ κοιμάσαι…
Το βλέμμα μου μετατοπίζεται στα μαλλιά σου, στις μπούκλες σου και τον τρόπο που πέφτουν απαλά πάνω στο μέτωπό σου…
Με τρυφερότητα απλώνω το χέρι μου για να τις αγγίξω…
Τις ανακατώνω μόνο για λίγο καθώς μετακινείς το κορμί σου στο κρεβάτι…
Εξετάζω το πρόσωπό σου… είσαι πάντα τόσο αθώος όταν κοιμάσαι
σαν μωρό
Στον ύπνο σου, το πρόσωπό σου έχει μια παιδιάστικη ποιότητα, τόσο άθικτη απ’ όλες τις πιέσεις της ενηλικίωσης και των ευθυνών…
… εκείνη τη στιγμή φαίνεσαι ένα παιδί…
Το στήθος σου ανεβοκατεβαίνει και εμπίπτει σ’ έναν υπνωτικό ρυθμό…
Ο μόνος ήχος στο δωμάτιο είναι ο σταθερός ήχος της αναπνοής σου…
Καθώς σε κοιτώ, οι σκέψεις των χρόνων που έχουμε περάσει μαζί γεμίζουν το μυαλό μου…
Χαμογελώ μιας και το μυαλό μου επαναλαμβάνει μια ανάμνηση
Κάποιο ανόητο πράγμα είχες κάνει ή είχες πει
και είχα γελάσει με την καρδιά μου
Ανάβεις την ψυχή μου με την αίσθηση του χιούμορ σου και τη προθυμία σου να με κάνεις ευτυχισμένο…
Δεν μ’ αφήνεις ποτέ να σκεφτώ κάτι άσχημο, κανένα θέμα που να με στενοχωρεί αφού πάντα μου γελάς με το βαθύ, χαρούμενο γέλιο σου
Είσαι ένα άτομο με μοναδικό πάθος για τη ζωή
Γνωρίζεις για μένα πράγματα που άλλοι ποτέ δεν είχαν την ευκαιρία να μάθουν…
Γνωρίζεις τις αδυναμίες μου, τις ρωγμές του χαρακτήρα μου
τις ρωγμές που γεμίζεις με την αγάπη σου
όποτε κοιτώ την όμορφη μορφή σου
όπως τώρα που βρίσκομαι δίπλα σου
Απλώνω ξανά το χέρι μου, και απαλά το φέρνω στο στήθος σου
Ανοίγεις τα μάτια και με κοιτάζεις
«Είναι αργά…», μου λες
Ακουμπώ το κεφάλι μου στο στήθος σου
Τοποθετώ απαλά ένα τρυφερό φιλί στο δέρμα σου
και παρασύρομαι στον ύπνο
δίπλα σου.

