Άλλη μια νύχτα χωρίς λεπτό ύπνου…
… πέρασε…
Τριγυρνάμε σαν άγρια θηρία πάνω στο κρεβάτι
ξεστρώνοντας τα σκεπάσματα…
Η ομορφιά και η αρρενωπότητα του κορμιού σου μαγεύει το μυαλό μου
Έχεις ένα μοναδικό τρόπο να με αναστατώνεις.
Το ιδρωμένο χέρι σου χτενίζει τις τρίχες του στήθους μου…
Κάθε φιλί σου αφήνει σημάδια από τα σάλια σου στον λαιμό μου…
Ο πούτσος σου σταθερά πραγματοποιεί την πιο εντυπωσιακή στύση του
και οι δικός μου τον ανταγωνίζεται αντάξια…
Η ζεστή αναπνοή σου καίει τα μάγουλά μου…
Τα μπούτια μου ιδρώνουν…
Ένα φιλί ακόμα και ο πούτσος μου τρελαίνεται…
Τα κορμιά μας κινούνται μαζί, ρυθμικά, σαν να πλέουν πάνω στα κύματα της θάλασσας…
Αφήνουμε τους γείτονες να ακούσουν τις κραυγές μου…
Όλοι έχουν μάθει το όνομά σου… έχει γίνει διάσημος…
Κλείνω τα μάτια μου και τα ανοίγω ξανά…
Όχι, δεν είναι άλλο ένα τρελό ερωτικό όνειρο…
Είναι μια πραγματικότητα…
Μια φαντασίωση που εκπληρώνεται…
Η ώρα είναι… τέσσερεις το πρωί…
Ο κοινός οργασμός μας φτάνει στο αποκορύφωμα
Χύνουμε ταυτόχρονα…
… σχεδόν ταυτόχρονα…
… με διαφορά πέντε δευτερολέπτων.
Οι επιθυμίες μας εκπληρώνονται
Η ανάγκη μας για μπόλικα χύσια είναι… μονόδρομος…
Θα προσποιηθούμε ξανά τους διψασμένους και…
… θα χύσουμε ξανά!

