Μωρό μου,
θα ήταν μεγάλη μου ευχαρίστηση να σε ικανοποιήσω κι απόψε… Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, αλλά να ξέρεις πως θα βάλω τα δυνατά μου… θα προσπαθήσω για το καλύτερο… θα επιμείνω…
Κάθεσαι αναπαυτικά;
Είσαι καυλωμένος;
Θα σου ορμήσω… Σε προειδοποιώ…
Κλείσε τα μάτια σου και δώσε μου το χέρι σου… Το ταξίδι θα ξεκινήσει σύντομα… Καλύτερα… δώσε μου και τα δυο σου χέρια… Θέλω να πιαστούμε σαν δυο μικρά παιδιά… Θέλω να γλύψω το χέρι σου… ολόκληρο το χέρι σου να σαλιώσω με τη γλώσσα μου… Τι απαλό που είναι το δέρμα σου…
Αφήνω τα δάχτυλά μου να περπατήσουν πάνω στο κορμί σου… να κάνουν μια ερεθιστική… κουραστική βόλτα πάνω σου… Με τα δάχτυλά μου ανασηκώνω τον πούτσο σου και τραβάω το πετσάκι σου όσο πιο τρυφερά μπορώ… Δεν μπορώ να εξηγήσω πως αυτός ο τόσο ήρεμος πούτσος θα μετατραπεί σε λιγάκι σε ανήμερο τέρας… Η μεταμόρφωσή του μου θυμίζει την μετάλλαξη των Γκρέμλινς… Αλήθεια σου λέω…
Δεν βλέπω να έχεις χαλαρώσει… Θέλεις να σου κάνω μασάζ; Θέλεις να σου κάνω ένα αισθησιακό μασάζ… Πιστεύω πως μόνο τότε θα αισθανθείς καλύτερα και θα αφήσεις τα συναισθήματά του ελεύθερα…
Θέλεις να δοκιμάσω; Να διασχίσω το κορμί σου από πάνω έως κάτω; Να χαϊδέψω τους βραχίονές σου… τη κοιλιά σου… το στομάχι σου… το στήθος σου… τους ώμους σου; Θέλεις; Είναι όλα τα σημεία του κορμιού σου που αγγίζω καθημερινά… που γλύφω καθημερινά… που φιλώ καθημερινά…
Φαίνεται πως έχεις χαλαρώσει μωρό μου… Κυλώ το δάχτυλό μου στην κοιλάδα του στήθους σου και σκαρφαλώνω πάνω στις ρόγες σου… Αισθάνομαι σαν να κατέκτησα την κορυφή του υψηλότερου βουνού… Πες μου ότι περιμένεις περισσότερα από εμένα… Δείξε μου πόσο ανυπόμονος είσαι…
Σε καβαλικεύω ώστε να με αισθάνεσαι καλύτερα… ώστε να αισθάνεσαι όλο το βάρος του κορμιού μου… Προσεκτικά τοποθετώ τα χέρια μου σε κάθε πλευρά του σώματός σου… Τα χέρια μου ξεκινούν ένα μακρύ, αργό ταξίδι επισημαίνοντας το περίγραμμα του κορμιού σου… Αγγίζω τα σφικτά κωλομέρια σου και γίνομαι ένα κτήνος χωρίς αισθήματα… γίνομαι ένα κτήνος που δεν έχει μάθει να αντιστέκεται σε τίποτα… Θέλω να θηλάσω τον πούτσο σου… να τον δαγκώσω, να τον αποσπάσω από πάνω σου… Θέλω να τον πείσω να με ακολουθήσει, να κρυφτεί μέσα στο στόμα μου…
Έτσι τεράστιος όπως είναι… φαντάζει προκλητικός στα μάτια μου… Γλιστρώ το κορμί μου πάνω στο δικό σου και υποκρίνομαι πως σε γαμάω… είναι ένας σαφής υπαινιγμός γι’ αυτό που σύντομα θα επακολουθήσει…
Αυθόρμητα, ακουμπώ το κεφάλι μου κάτω ακριβώς από τον αφαλό σου… Μου ζητάς συγγνώμη που δεν πρόλαβες να ξυριστείς απόψε… Σου χαμογελώ… Κατά βάθος σε προτιμώ αξύριστο… Το δέρμα σου είναι απαλό και δροσερό ενώ εγώ καίω… Δεν είμαι καλά… Είμαι τρελός για σένα…
Ακούω την ανάσα σου…
Ακούω την καρδιά σου…

