Το σεληνόφως λούζει τους ώμους σου…
Ενώ κοιμάσαι… μένω άγρυπνος…
Σέρνω τη γλώσσα μου απαλά…
… τρυφερά… πολύ τρυφερά…
πάνω στη γυμνή σου πλάτη…
Μπορείς να το αισθανθείς;
Τραβάω αργά-αργά το λευκό σεντόνι
ξεσκεπάζω το γυμνό, πανέμορφο κορμί σου…
… το προκλητικό σφικτό σου κωλαράκι…
Κυνηγώ μια σταγόνα που κυλάει πάνω στο στομάχι σου…
… γουργουρίζεις…
Ελαφρά μετακινείς το κορμί σου…
σε ενοχλεί άραγε η καυτή ανάσα μου;
Φυσώ πάνω στον πούτσο σου…
Το τσούξιμο που σου προκαλεί το σάλιο μου… σε ξυπνάει…
Αγγίζω τις μπούκλες σου που κυματίζουν πάνω στο μαξιλάρι…
Τις στερεώνω πίσω από τα αυτιά σου…
Σηκώνομαι… αφήνω σιωπηλά το κρεβάτι μας…
Διψώ…
Στέκομαι μπροστά από το τραπέζι…
Ο πούτσος μου στέκεται όρθιος…
Χαλύβδινος…
Σκληρός…
Μπορείς να τον διακρίνεις στο σκοτάδι;
Γεμίζω ένα ποτήρι με παγωμένο νερό…
Επιστρέφω…
Βρίσκομαι ξανά στο κρεβάτι
Ξαπλωμένος ανάμεσα στα πόδια σου…
Η καυτή ανάσα μου συγκρούεται με το κορμί σου…
… με το βελούδινο δέρμα του πούτσου σου…
Τον υγραίνω με τη γλώσσα μου…
Χύνω σιγά-σιγά το περιεχόμενο του ποτηριού πάνω στον πούτσο σου στοχεύοντας την σχισμή της ουρήθρας σου…
Ο θεϊκός πούτσος σου ξυπνάει…
Λειτουργεί αυτόνομα…
… ανεξάρτητα από εσένα που εξακολουθείς να κοιμάσαι…
Τυλίγω τα δάχτυλά μου γύρω από τον πούτσο σου…
Είναι τόσο δροσερός…
Τρίβω την μύτη μου πάνω του…
Η μυρωδιά του πούτσου σου
με μεθάει…
Από τη σχισμή του κεφαλιού του πούτσου σου αναβλύζει κολλώδες διάφανο σπέρμα…
Ιδρύω εταιρεία εκμετάλλευσής του και το συλλέγω με τη γλώσσα μου…
Το δοκιμάζω…
Το καταπίνω…
Ο πούτσος σου είναι ήρεμος, χαλαρός σαν μαραμένα πέταλα κρίνου…
κι όμως είναι τόσο ερεθιστικός… προκλητικός…
Η γλώσσα μου τον εξετάζει σχολαστικά…
τον περνάει ένα στρώμα σάλιου…
τον προετοιμάζει…
Προετοιμάζει την απελευθέρωση του σπέρματός σου…

