Θέλω να νιώσω την πινελιά της γλώσσας σου πάνω και ανάμεσα στα χείλη μου… και τις ανάσες μας να ανακατεύονται…

Θέλω να νιώσω την πλάτη μου να τρίβεται στον τοίχο, τα δάχτυλα των ποδιών μου να ξύνουν το έδαφος και το κορμί σου να πιέζει το δικό μου…

Θέλω να νιώσω το παντελόνι μου να κατεβαίνει και το σώμα μου να εκτίθεται, γυμνό, στο βλέμμα σου, όπως είναι γραφτό να γίνει…

Θέλω να νιώσω την αποφασιστικότητα της φωνής σου όταν θα μου ψιθυρίζεις εντολές στο αυτί και η αναπνοή σου θα πλένει με τη ζεστασιά της το πρόσωπό μου…

Θέλω να νιώσω το βλέμμα σου καρφωμένο πάνω μου… να με παρακολουθεί, να με διαβάζει, να εισβάλλει μέσα μου, ακόμα και στις πιο σκοτεινές περιοχές του κορμιού μου…

Θέλω να αισθανθώ το βάρος σου πάνω μου, να μου υπενθυμίσεις τη δύναμη και την επιρροή που ασκείς…

Θέλω να νιώσω τα χέρια σου στο κορμί μου… να το κρατάς στη θέση του όταν πρέπει, να το σπρώχνεις προς τα πίσω, να τα τραβάς στην αγκαλιά σου, να το σφίγγεις με πυγμή…

Θέλω να νιώσω τον πούτσο σου να εισβάλλει μέσα μου… να με σφυροκοπάς με τις διεισδύσεις σου, να με γκρεμίζεις και να με χτίζεις από τον αρχή, να με πνίγεις με το πάθος σου, να με συμπληρώνεις…

Θέλω να νιώσω τον εαυτό μου ν’ αφήνεται… να εκρήγνυται, να καταρρέει…

Θέλω να νιώσω τη ζεστασιά του σπέρματος σου να με ξεπλένει, να με γεμίζει…

Θέλω να σε νιώσω… Σε παρακαλώ…

Η αλήθεια είναι ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν θέλω πραγματικά…

… να με γαμήσεις θέλω.

