Μωρό μου… απάντησέ μου ειλικρινά…
Έχεις δοκιμάσει ποτέ κάτι τόσο γλυκό;
Έχεις νιώσει ξανά το μεγαλείο μιας τόσο υγρής απόλαυσης;
Να σου πω ένα αντίδοτο για τον καύσωνα;
Μπορείς να γλύψεις τον πούτσο μου σαν να είναι χωνάκι παγωτό…
Ένα χωνάκι που το μέγεθός του καμία παγωτοβιομηχανία δεν θα τολμήσει ποτέ να κυκλοφορήσει…
Αισθάνεσαι την διόγκωσή του;
Δεν διαπερνά ένα ρίγος τη ραχοκοκαλιά σου;
Πες μου τι γεύση προτιμάς…
Θέλεις να ρίξεις και λίγο σιρόπι καραμέλα;
Α! Μια τρίχα κάθισε ανάμεσα στα δόντια σου… μωρό μου…
Μη φωνάξεις την αγορανομία… σε παρακαλώ…
Γλείψε και ρούφα…
Ρούφα και γλείψε…
Συνέχισε…
Ένας αναστεναγμός δραπετεύει από το στόμα μου ως αποτέλεσμα της τεχνικής που χρησιμοποιείς…
Είναι αρκετά γλυκός ο πούτσος μου;
Θα ήμουν αχάριστος αν σου ζητούσα να τακτοποιήσεις τα αρχίδια μου που κρέμονται;
Σ’ ευχαριστώ μωρό μου…
Ξέρεις… απολαμβάνεις τη πιο γλυκιά γεύση… την πιο αληθινή…
Δεν χρειάζεται να κάνω περαιτέρω διαφήμιση…
Μόνο ένα λουλούδι θα μπορούσε να ήταν τόσο όμορφο… δεν συμφωνείς;
Γίνε η μέλισσα που θα ρουφήξεις τη γύρη μου…
Γίνε μια εργατική μέλισσα…
Βύθισέ τον στο στόμα σου…
Κανονικά έπρεπε να μου το ζητήσεις ο ίδιος…
Να φωνάξεις…
Να με παρακαλέσεις…
Δεν ξέρω γιατί δεν παίρνεις πρωτοβουλίες όταν χρειάζεται…
Κοίτα!
Μια σταγόνα σπέρματος…
Σκούπισέ την με τη γλώσσα σου…
Είναι ένα ποτό που σαν διψασμένος οδοιπόρος στην έρημο πρέπει να πιείς…
Θέλεις να γίνεις η αιτία που θα ελαφρύνουν από το φορτίο τους τα αρχίδια μου;
Θα μου δώσεις μια μικρή δαγκωνιά;
Μια φορά αν δοκιμάσεις το σπέρμα μου… θα δεις…
Πάντα θα το προτιμάς…
Πάντα θα το θέλεις…
Σαν κρασί, με μια γουλιά, θα το καταπίνεις…
Άφωνος θα μείνεις…
Θα μπορέσεις από εδώ και πέρα να ζήσεις χωρίς να πίνεις το σπέρμα μου;
Απάντησέ μου…
Ειλικρινά…

