Ετικέτες

Σε κοιτώ καθώς τα χέρια σου γλιστράνε πάνω στα πλευρά σου… πάνω στο στομάχι σου… στα πόδια σου… στις κορυφές των μπουτιών σου… Ο ιδρώτας κάνει το δέρμα σου να αστράφτει… Με καυλώνεις… Καυλώνεις κι εσύ… Σου αρέσει να μου επιδεικνύεις τη γυμνότητά του κορμιού σου… Είσαι τόσο προκλητικός… Οι σφυγμοί μου επιταχύνονται καθώς παρακολουθώ τα χέρια σου να κάνουν τσουλήθρα πάνω στο στήθος σου και τα δάχτυλά σου να περιβάλλουν με στοργή τις ρόγες σου… Μπορώ να διακρίνω τον ενθουσιασμό σου… Οι ρόγες σου είναι σκληρές και όρθιες… Με βασανίζεις… Τα δάχτυλά σου ξαπλώνουν πάνω στις ρόγες σου… Τις στρίβεις σαν τσιγάρο… τις χαϊδεύεις… τις συμπιέζεις ανάμεσα στα δάχτυλά σου… Αναστενάζεις… Ο πούτσος σου αναπτύσσεται σαν βλαστός…

«Θέλεις να παίξεις λίγο με τις ρόγες μου;», με ρωτάς…

«… και όχι μόνο», σου απαντώ ευθαρσώς…

Γοητευμένος από τις εικόνες που μου χαρίζεις δεν μπορώ ούτε να κουνηθώ… Τα χέρια σου συνεχίζουν να γλιστρούν πάνω στο κορμί σου… Ο ιδρώτας σου κάνει τα χέρια σου να κινούνται ταχύτατα πάνω σου… Τελικά, απλώνω κι εγώ δειλά το ένα μου χέρι… Πειράζω το τρίχωμα του εφηβαίου σου… τα αρχίδια σου… πειράζω τη στύση του πούτσου σου… Είναι πρησμένος και μυρίζει υπέροχα… Μυρίζει ιδρώτα και σπέρμα… Ανακατεύω τις τρίχες σου με τον ιδρώτα σου και δροσίζω την ευαίσθητη βάλανό σου φτύνοντας πάνω της λίγο από το σάλιο μου…

«Μωρό μου… είσαι τόσο υγρός…», σου λέω…

Πειράζεις τον πούτσο σου με τα δάχτυλά σου… Τον χτυπάς με τις άκρες των δαχτύλων σου… Ακουμπώ το δάχτυλό μου στις πτυχές από το πετσάκι σου αποσπώντας από εσένα έναν αναστεναγμό… Τα μάτια μου είναι καρφωμένα πάνω σου… Προσέχω τις αντιδράσεις σου… Το ένα σου χέρι παίζει με τον πούτσο σου και το άλλο με την κωλοτρυπίδα σου… Γλιστράς ένα δάχτυλο μέσα στην κωλοτρυπίδα σου και εξετάζεις το πόσο υγρός είσαι… πόσο έτοιμος είσαι… Αργά… δειλά… σαν να μην το έχεις κάνει ποτέ στο παρελθόν… Προσθέτεις άλλο ένα δάχτυλο… Το βγάζεις… Είναι υγρό από τους χυμούς σου… Άλλο ένα δάχτυλο ετοιμάζεται να κάνει κατάδυση μέσα στην κωλοτρυπίδα σου… Αυτή τη φορά είναι το δικό μου… Λειώνει από τη θερμοκρασία της κωλοτρυπίδας σου… Η αναπνοή σου γίνεται βαθιά… Ξύνω τα νύχια μου γύρω από το άνοιγμα της κωλοτρυπίδας σου, κάνω μικρούς κύκλους γύρω-γύρω σαν αλάνι… Οι κινήσεις μου γίνονται πιο γρήγορες… πιο σίγουρες… Κάνω ότι ακριβώς χρειάζεσαι…

«Είμαι έτοιμος να χύσω χωρίς καν να ακουμπήσω τον πούτσο μου…», μου λες…

«Είμαι περίεργος να το δω αυτό…», σου λέω… σε προκαλώ…

«Κοίτα…», μου λες…

Τα μάτια μου βουρκώνουν από τη συγκίνηση… η ένταση του οργασμού σου με παρασύρει σαν να είμαι χάρτινο καραβάκι μέσα σε μια θάλασσα… Ο πούτσος σου δονείται και δεν μπορώ να πιστέψω στα μάτια μου όταν αντικρίζω το σπέρμα σου να αναβλύζει… Καθώς ο πούτσος σου πάλλεται ακόμα μου κάνεις νεύμα και μου λες:

«Τώρα μπορείς να με γαμήσεις… Σε χρειάζομαι μέσα μου…».

