Η χημεία του πάθους μας ηλεκτρίζει

καθώς τα δάχτυλά μας γλιστρούν ποικιλοτρόπως  πάνω στα κορμιά μας

καθώς με τα πεινασμένα φιλιά μας ανταλλάσουμε γεύσεις που συλλέγουμε με τα χείλη μας

Όταν τα χέρια σου τυλίγονται γύρω από τη μέση μου

ένα συναίσθημα ασφάλειας με πλημμυρίζει.

Η σάρκα σου είναι ζεστή και χαϊδεύει τρυφερά τη δική μου

Τα κορμιά μας τρέμουν καθώς ενώνονται

Τα πόδια σου μπερδεμένα με τα δικά μου παλεύουν διαρκώς με τα σεντόνια

Η φωνή σου βραχνιάζει καθώς τσιμπώ με τα δόντια μου τη τρυφερή σάρκα του λαιμού σου

Οι μυς μου συσπώνται από το έντονο, γλυκό σου χάδι

Τα σαρκώδη, βελούδινα χείλια σου συντρίβονται ανάμεσα στα δικά μου

Με τα μάτια μισάνοιχτα διασκεδάζω την ευχαρίστηση της αφής σου

Η επιθυμία χτίζει αργά και μεθοδικά τον οργασμό, καθώς εσύ συνεχίζεις να με φιλάς με έμφαση…

Κάνεις σαν να θέλεις να φιλήσεις και να χαϊδέψεις κάθε εκατοστό του σώματός μου

Ένας αναστεναγμός βγαίνει από το στόμα μου…

Τα χέρια σου είναι ακόμη εδώ… πάνω μου, ταξιδεύουν γύρω από το λαιμό μου καθώς περιμένω με αγωνία την επόμενη κίνησή σου

Τα δάχτυλά μου γλιστρούν στην πλάτη σου καθώς το κορμί σου γλιστρά πάνω στο δικό μου

Τα σώματά μας συντρίβονται… κάνουν αυτό που θέλουμε και χρειαζόμαστε

Γλυκά φιλιά, σκληρά, παθιασμένα φιλιά, εναλλάσσονται.

Γίνομαι δικός σου

Μπορείς να με χρησιμοποιήσεις όπως θες εσύ,  παρακαλώ …

Βάλε με στη θέση μου…

… γονατισμένο μπροστά σου, εκεί που πρέπει ν’ ανήκω,

Τα χέρια μου πίσω από την πλάτη,

Το στήθος έξω, περήφανα, για να μπορείς να με θαυμάζεις.

Θέλω να σε αισθανθώ μέσα μου

Θέλω να αισθανθώ και την απουσία σου όταν θα βγαίνεις από το κορμί μου.

Θέλω να νιώσω τα δόντια σου να βυθίζονται στη σάρκα μου

Ποθώ να κλαυθμυρίζω για σένα για να ξέρεις πόσο όμορφα αισθάνομαι …

