Πλησιάζοντάς με από πίσω, σιγά-σιγά γεφυρώνεις το κενό που δημιουργεί η απόστασή μας
Τα δάχτυλά σου βρίσκουν αμέσως το φερμουάρ του παντελονιού μου και το τραβούν προς τα κάτω.
Η ελάφρυνση του κορμιού μου από κάθε ίχνος ρούχου είναι η βασική σου προτεραιότητα…
Τα χείλη σου μου προσφέρουν μικρά, ρουφηχτά, τρυφερά φιλιά…
Η γλώσσα σου μου μεταδίδει την αιώνια λατρεία σου
Η καρδιά σου μου κάνει καντάδα με μια ρομαντική μπαλάντα από καρδιοχτύπια…
Τα δάχτυλά σου απλώνονται σαν πινέλα στα μαλλιά μου
Ρουφάς απαλά το λοβό του αυτιού μου προτού τα δόντια σου το δαγκώσουν,
Η γλώσσα σου σιγά – σιγά εξερευνά το αυτί μου…
και στη συνέχεια γλείφει το λαιμό και τον αριστερό ώμο μου…
Τα δάχτυλά μου ξεκουμπώνουν το πουκάμισό σου
Το πάθος σιγοκαίει και των δυο μας τα κορμιά…
Η γλώσσα μου κάνει κύκλους γύρω από τις ρόγες του στήθους σου
Τα δόντια μου τις πιέζουν σταθερά, σχεδόν τις αρμέγουν…
Παραμερίζω τις μπούκλες σου και χώνω το πρόσωπό μου στο πλάι του λαιμού σου
Αφήνω τα σημάδια των χειλιών μου σ’ αυτό το ευαίσθητο σημείο
Με την άκρη του ματιού μου παρατηρώ την αισθητή διόγκωση του πούτσου σου
Τα δάχτυλά μου, σε ρόλο εμπειρογνώμονα, σύντομα θα σε κάνουν να βογκάς ευχαριστημένος
Οι άκρες τους σκαρφαλώνουν στην κορυφή της βαλάνου σου
Η σάρκα σου καίει σαν από πυρκαγιά…
Το πάθος αυξάνεται
Απλώνεις τα χέρια σου και μου κάνεις ένα είδος μασάζ στους ώμους
Τα δάχτυλά σου ζυμώνουν τη σάρκα μου…
Η υγρασία στο σλιπ μου δείχνει τις προθέσεις μου…
Ένα ρίγος διαπερνά τη σπονδυλική μου στήλη
καθώς τα χέρια σου γλιστρούν προς τα κάτω… στα πόδια μου…
Τα δάχτυλά σου βουρτσίζουν τις τρίχες που καλύπτουν το δέρμα μου
Το δωμάτιο γεμίζει από τους αναστεναγμούς μου
Σκύβεις, κατεβάζεις το σλιπ μου και ξεκινάς να πιπιλίζεις τη μαλακή σάρκα στην κορυφή του πούτσου μου
… αρκετά σκληρά
Προτού η άκρη της γλώσσας σου γευτεί το γλυκό μου νέκταρ, σταματάς
Σηκώνεις το κεφάλι σου, με κοιτάς…
Από τα μάτια σου βγαίνουν σπινθήρες πάθους
Στη συνέχεια, σκύβεις ξανά και ξεκινάς να εργάζεσαι με τα σαρκώδη χείλη σου
Ο πούτσος μου και η γλώσσα σου συγκρούονται αισθησιακά…
Βυθίζομαι μέσα στο στόμα σου…
… σ’ αυτή την αισθησιακή θάλασσα του σάλιου σου, όπου πάντα χάνω κάθε έλεγχο,
Δάκρυα συγκίνησης κυλούν στα μάγουλά μου
… έως ότου σταματήσεις επιτέλους να ρουφάς
… έως ότου σηκώσεις το κεφάλι
και με τα τρυφερά φιλιά σου απομακρύνεις κάθε ένα εκστατικό δάκρυ.
πιέζοντας τη γλώσσα σου σε κάθε σημείο του προσώπου μου.

