Δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσουμε…

Όχι…

Αγκαλιασμένοι όπως είμαστε, φιλιόμαστε βαθιά κι έντονα… Αποτραβιόμαστε για να πάρουμε μια ανάσα κι επιστρέφουμε στα φιλιά με μια παθιασμένη βιασύνη… Πολεμάμε ο ένας το πρόσωπο του άλλου, χρησιμοποιώντας τις γλώσσες μας ως σπαθιά… Τα χέρια του κρατούν το κάτω μέρος της πλάτης μου σφικτά… Το ένα μου χέρι αρπάζει τις μπούκλες του στο πίσω μέρος του κεφαλιού του και το άλλο κατευθύνεται χαμηλά στη πλάτη του μέχρι να αισθανθούν τα δάχτυλά μου τις καμπύλες του σφριγηλού του κώλου… Τον χουφτώνω με πάθος και στη συνέχεια μετακομίζω το χέρι μου κάτω από το πόδι του σηκώνοντάς το ψηλά στον αέρα. Δεν σταματώ να τον φιλώ…

Αισθάνομαι την καυτή του αναπνοή σε μεγάλο βαθμό… Τραβιέμαι ώστε να μπορέσω να φιλήσω το λαιμό του και στη συνέχεια τα αυτιά του… Τραβιέμαι ξανά και αφού ξεκουμπώσω το πουκάμισό μου, το πετώ μακριά… Βγάζω και τη δική του μπλούζα αναστατώνοντας τις μπούκλες του…

Ξαπλώνουμε στο κρεβάτι με μια βουτιά… Τα φιλιά διακινούνται με μεγάλη ταχύτητα από το ένα στόμα στο άλλο… Φιλώ τα χείλια του, και στη συνέχεια το πηγούνι του… Φιλώ το λαιμό του και στη συνέχεια το στήθος του… Έρχομαι πολύ πιο κοντά του και φιλώ το στομάχι και την κοιλιά του… Τρέχω τη γλώσσα μου μέχρι τη ζώνη του τζιν του, την λύνω… κατεβάζω το φερμουάρ και χώνοντας τη μύτη μου, αναπνέω την ξεχωριστή μυρωδιά που έρχεται από πολύ εσωτερικά…

Γλιστράω το τζιν μακριά από κάθε πόδι του και στη συνέχεια το σλιπ του μια κι έξω… Ταυτόχρονα αγγίζω και γλείφω και ρουφάω τον πούτσο του με έναν τρόπο που μόνο εγώ ξέρω να το κάνω. Αισθάνομαι τον εαυτό μου να τον θέλει περισσότερο από ποτέ… Μεθυσμένος από αγάπη δεν φοβάμαι, δεν ντρέπομαι να δοκιμάσω νέα πράγματα… Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που μου συμβαίνει, αν και περίμενα να μου συμβεί…

Δεν ξέρω αν μπορέσω να ανταποκριθώ σε όλο αυτό…

Ερχόμαστε ο ένας δίπλα στο άλλο…

Δεν περιγράφω τίποτα άλλο…

