Καθώς η γλώσσα σου χώνεται βαθιά στο στόμα μου, μου κόβεται η ανάσα.

Κρατιέμαι σταθερά από το κορμί σου, χωρίς κανένα σημάδι αντίστασης

Έχω παραδοθεί…

Σπαρταρώ με πάθος, καυλωμένος.

Τα νύχια μου πληγώνουν σοβαρά τη σάρκα των ώμων σου.

Τρέμοντας και ανατριχιάζοντας, φωνάζω δυνατά…

Το τσουνάμι της ηδονής παρασύρει τα κορμιά και των δυο μας

Χώνοντας τη γλώσσα σου ξανά στο στόμα μου

εισβάλλεις ολοκληρωτικά στο κορμί μου ακυρώνοντας την ικανότητα των μυών μου να εμποδίζουν σφίγγοντας οτιδήποτε μπαίνει μέσα μου

Το χαμόγελό μου φανερώνει μια αγριάδα…

Καθώς μπαινοβγαίνεις στο κορμί μου, ακούω τα βογγητά σου

Οι ζεστοί χυμοί μας ανακατεύονται, όπως και οι ήχοι των αναστεναγμών μας που στάζουν ικανοποίηση

Τα κορμιά μας εκπέμπουν σήματα SOS

Πόδια και χέρια γλιστρούν από τους ώμους, οι σάρκες μας στάζουν υγρά

Τα χέρια σου κρατούν απαλά το πρόσωπό μου για να μπορείς να φιλάς τρυφερά τα χείλη μου

Γνωρίζεις πολύ καλά πώς να εκφράζεις τα συναισθήματά σου σ’ αυτή την απόλυτη στιγμή ευδαιμονίας

Κι εγώ όμως ξέρω…

πως όταν φιλάς την άκρη της μύτης μου θέλεις να βλέπεις τα βλέφαρά μου να φτερουγίζουν…

… όπως η καρδιά σου

Μέχρι τη στιγμή της εκσπερμάτισης

