Είσαι το όνειρο μου.

Είσαι αυτό το όνειρο…

.. που με ξυπνά από τον πιο βαθύ ύπνο στις τρεις τα μεσάνυχτα…

.. όλες τις νύχτες, χρησιμοποιώντας τίποτα περισσότερο από ένα μόνο δάχτυλο, που τρυφερά διασχίζει όλο το μήκος του γυμνού κορμιού μου τη στιγμή που η αναπνοή μου είναι ρηχή  και γλυκιά στον ήχο και εύκολη στην έξοδό της. Ανιχνεύοντας το περίγραμμα των σπονδύλων της πλάτης μου με τα ακροδάχτυλά σου κάνεις την ευαίσθητη καρδιά μου να χτυπά δυνατά, ενώ ταυτόχρονα μου ψιθυρίζεις λέξεις, που ξυπνούν μνήμες, χαραγμένες με την ένταση της επιθυμίας σου και του αισθησιακού φιλιού σου.

Η σαρκική ανάγκη και η επιμονή σου επιβραβεύονται, ηλεκτροδοτώντας την ίδια μου τη ψυχή με τη ψυχή σου. Στα χέρια σου γίνομαι ένα είδος βραβείου. Έτσι όπως με αγγίζεις, η σκέψη μου σιωπηλά σε ικετεύει να τελειοποιήσεις τεχνικά κάθε σου φιλί, κάθε σου χάδι. Το αυτί μου πιέζεται μέσα στο στόμα σου, καθώς τα δάχτυλά σου γλιστρούν στην υγρή θερμότητα της σάρκας μου. Η γλώσσα σου, ένα καθαρόαιμο αρπακτικό, περιβάλλει τα χείλη μου και τα ανοίγει διευκολύνοντας την είσοδό της στο στόμα μου, έως ότου φτάσει στο λαιμό μου, έτσι ώστε να μη φωνάξω εκστατικά, να μη σπάσω την ανεξίτηλη σιωπή της νύχτας…

… να μη διακόψω το όνειρο

Εκείνο το όνειρο που το μυαλό και το σώμα μου αρνείται να διαγράψει… να ξεχάσει.

