Η πρώτη επαφή μας τα χαράματα δεν ήταν ένα απλό φιλί…

Ήταν μια μονομαχία

Ήταν ένας διαγωνισμός

Ήταν ένας πόλεμος που μαινόταν με τα δόντια και τις γλώσσες…

Με χτύπησε με ορμή στον τοίχο, ρουφώντας την ανάσα μου και αναγκάζοντας το στόμα μου να μείνει ανοιχτό με τη γλώσσα του…

Καύλωσα άγρια…

Όταν το γόνατό του έσπρωξε χώρια τα πόδια μου, ένα βογγητό βγήκε από το στόμα μου… Εξαιτίας αυτής της καταραμένης κίνησης, ο πούτσος μου ξεκίνησε να κάνει γιόγκα μέσα στο παντελόνι μου… Αντιστάθηκα, αλλά γρήγορα υποκλίθηκα μπροστά στη δύναμη του… αφού πρώτα στραμπούλιξα κάποια από τα δάχτυλά μου… Τα χέρια του με αγκάλιασαν σαν να ήταν ιτιές… Με άρπαξε από τους καρπούς τόσο σφικτά που οι φλέβες μου ξεπετάχτηκαν…

Δεν ήμουν σίγουρος αν τον προτιμούσα τόσο σκληρό… Αναρωτήθηκα χωρίς να καταλήξω σε κάποιο συμπέρασμα, δεν ήμουν καν στη θέση να καταλήξω σε κάποιο συμπέρασμα… Το δόντια του βρισκόταν στο λαιμό μου κάνοντάς με να νιώθω ότι βρίσκομαι κάτω από μια απειλή… Δεν μπορώ να θυμηθώ πόσες φορές το ακόνισε πάνω μου, ούτε πόσες φορές έτρεξε τη γλώσσα του πάνω στη σάρκα μου…

Επί δεκαπέντε λεπτά, κρυμμένοι στο ιερό ιδιωτικό χώρο της σοφίτας, αισθάνθηκα να με χλευάζει… Τα χέρια του επισκέφτηκαν αρκετές φορές το κορμί μου ταράζοντάς με και μεταμορφώνοντάς με μέχρι που εμφανίστηκαν τα πρώτα σημάδια οργασμού…

Εκεί…

Στη σκοτεινή σοφίτα…

… τα χαράματα…

Αποφάσισα ν’ αντισταθώ ξανά… Στραμπούλιξα το κεφάλι μου, τους γοφούς μου, τους ώμους μου… Εν ολίγοις, αγωνίστηκα… μάταια, αλλά αγωνίστηκα… Το γέλιο που έρεε αργά μέσα από τα χείλια του, με τρόμαξε…

«Σταμάτα…», του είπα…

«Εσύ σταμάτα…», μου είπε…

Ένιωσα τα χείλια του να τρέμουν στο αυτί μου…

«Δεν ξέρω τι είμαι ικανός να κάνω αν δεν σταματήσεις…», μου είπε…

Υπάκουσα, αλλά στο μυαλό μου εξακολουθούσα να αγωνίζομαι… επιστρατεύοντας όλα τα κόλπα που χρησιμοποιούν συνήθως τα ζώα όταν αμύνονται…

«Αν δεν σταματήσεις, δεν έχει σεξ…», μου είπε… ψιθυριστά…

Με πλήθος σκέψεων να στροβιλίζονται στο μυαλό μου του επιτέθηκα δαγκώνοντας τα χείλια του και δοκιμάζοντας τη χάλκινη γεύση του αίματός του…

Γλίστρησα τη γλώσσα μου πάνω τους μπας και εξομαλύνω την κατάσταση… Καθ’ όλη τη διάρκεια ένιωσα τον πρησμένο πούτσο μου να χτυπά στο ρυθμό της καρδιάς μου…

Η φωνή του Λουκά αντήχησε στο διάδρομο…

«Τον ξύπνησες…», του είπα… κατηγορώντας τον…

«Εσύ τον ξύπνησες…», είπε… επιστρέφοντας μου την κατηγορία …

Ανατρίχιασα…

Αισθάνθηκα τον οργασμό να εγκαθίσταται στη σπονδυλική μου στήλη, τραυματίζοντας τη σταθερότητα των ποδιών μου…

Λύγισα…

Μ’ έπιασε… Με κράτησε όρθιο ενάντια στον τοίχο…

Γλίστρησα τα δάχτυλά μου στον καβάλο του… Ο πούτσος του είχε σκληρύνει… είχε αυξηθεί πολύ… Ήταν ότι έπρεπε για να τον δοκιμάσω…

Το χαμόγελό του ήταν τόσο αυτάρεσκο…

Είχα την ευκαιρία να εκδικηθώ…

Τράβηξα με νόημα το παντελόνι μου προς τα πάνω κι έψαξα τάχα τα κλειδιά στη τσέπη μου…

«… αφού δεν έχει σεξ μπορώ να φύγω για το γραφείο…», του είπα…

«Έχει. Μπορούν να περιμένουν στο γραφείο…», μου είπε…

«Δεν είμαι μόνο δικός σου. Ανήκω στον λαό…», του είπα…

«Άι μωρή Εβίτα Περόν…», μου είπε…

