Λατρεύω το ρυθμό των παλμών της καρδιάς σου,

τις ήρεμες αναπνοές

που κινούν το στήθος σου πάνω και κάτω σαν να ‘ναι κύμα

και τον καταρράκτη των ανασών σου

που συγκλονίζει το πρόσωπό μου όταν σε πλησιάζω

Άραγε όλα αυτά είναι μια αστοχία του οργανισμού σου;

Ή αποτέλεσμα που δημιουργήθηκε απ’ αυτή την αγάπη;

… από το σπόρο του πάθους που έχω φυτέψει μέσα σου;

Γιατί η καρδιά σου εξακολουθεί να χτυπά δυνατά;

Είμαι εδώ.

Είμαι εδώ.

Είμαι εδώ.

Ροκανίζω την άκρη της με τα δόντια μου σαν να είμαι τέρας

και ξαφνικά νιώθω τόσο πολύ μικρός,

… και τόσο ασήμαντος,

Χωρίς εσένα, εγώ …

ΟΚ, ξέχασέ το.

Επίτρεψέ μου να σου ψιθυρίσω μια σερενάτα,

Είμαι βέβαιος ότι θα την απολαύσεις

και θα ευχαριστηθείς με τη θερμότητα της ανάσας μου,

μέχρις ότου σε πάρει ο ύπνος

και γύρεις…

σαν ένα λουλούδι, στην αγκαλιά μου,

μέχρι το πρωί.

