– Γιατί αργείς; Δεν θα γδυθείς;
– Δεν ξέρω… δεν έχω αποφασίσει…
– Είσαι πολύ όμορφος, το ξέρεις;
– Φοράς τους φακούς επαφής ή έχεις παραισθήσεις;
– Φυσικά και τους φορώ… Σε λατρεύω, μωρό μου…
– Αφού με λατρεύεις σήκω και έλα να με γδύσεις εσύ…
– Πάντα πρόθυμος…
– Πόσο πρόθυμος είσαι; Για να δω… για να δω…
– Περίμενε…
– Κλείσε πρώτα το φως… μπορεί να μας δει ο καθένας…
– Ντροπαλό αγόρι… Ποιο φως θέλεις να κλείσω, του πορτατίφ;
– Όχι, το κεντρικό…
– Ουπς… εντάξει…
– Γιατί δεν βάζεις λίγη μουσική;
– Θέλει μουσική το μωράκι μου; Μουσική θα σου βάλω… Τι θες ν’ ακούσεις;
– Κάτι που να είναι καλό… δεν ξέρω… οτιδήποτε…
– Billie Holiday;
– Ποια είναι αυτή;
– Ποια είναι αυτή; Θα σε μαλώσω… Δεν την έχεις ακούσει ποτέ;
– Σε δουλεύω… Πολύ την γουστάρω…
– Αλήθεια;
– Ναι…
– ΟΚ! Δώσε μου το χέρι γιατί δεν βλέπω τίποτα…
– Και γιατί πριν μου είπες ότι βλέπεις;
– Δεν έχω την ικανότητα να βλέπω στο σκοτάδι…
– Καλά! Ούτς…
– Γαμώτο! Σε πάτησα;
– Ναι, αλλά δεν πειράζει…
– Που σε πάτησα;
– Εδώ…
– Που εδώ; Ν’ ανάψω το φως να δω;
– Όχι…
– Γιατί όχι;
– Γιατί δεν πρέπει… ε, ξέχασέ το…
– Αυτό που μυρίζω είναι ο πούτσος σου;
– Μμμμ…
– Πονηρούλη, είσαι ήδη γυμνός και με ταλαιπωρείς; Έλα στην αγκαλιά μου…
– Στάσου εκεί που βρίσκεσαι…
– Στέκομαι…
– Δώσε μου το χέρι σου…
– Φίλησέ με…
– Μμμμ…
– Ούτς…
– Τι έγινε πάλι;
– Μου τράβηξες τα μαλλιά…
– Δεν το ήθελα…
– Μου τα τράβηξες σαν να το ήθελες…
– Έλα στην αγκαλιά μου…
– Που;
– Εδώ…
– Που εδώ;
– Σ’ εμένα…
– Κάθεσαι;
– Ναι, έλα… κάθισε στα γόνατά μου…
– Μμμμ…
– Θέλεις να γαμηθούμε στα σκοτεινά;
– Περίμενε…
– Πες… Ναι;
– Ναι, γαμώτο, ναι…
– Γιατί γελάς;
– Γιατί με γαργαλάς…
– Που;
– Αυτό που πιάνεις είναι το πόδι μου…
– Αυτό;
– Εντάξει, μ’ έπεισες… άνοιξε το φως
– Μόνο αν το θες…
– Άνοιξέ το γιατί θα σε γαμήσω…
– Γιατί είσαι τόσο ευερέθιστος;
– Γιατί καταφέρνεις πάντα να κάνεις το δικό σου… Γι’ αυτό…
– Σ’ αγαπώ!

