«Είναι αργά…», είπα, βάζοντας τέλος στη βραδιά. Η ώρα ήταν ήδη μια μετά τα μεσάνυχτα.

Κούνησε το κεφάλι και σηκώθηκε από την καρέκλα…

Στο δρόμο προς την έξοδο, πληρώσαμε το λογαριασμό στο σερβιτόρο και ευχαριστήσαμε τον σεφ για το υπέροχο δείπνο. Έξω από το εστιατόριο, σηκώθηκα στα δάχτυλα των ποδιών μου και για τα επόμενα λεπτά έγινα πιο ψηλός απ’ αυτόν. Ουσιαστικά ήρθα στο ύψος του, στάθηκα λίγο πιο κοντά και με μια μικρή διστακτικότητα, τον φίλησα.

Ήταν ένα παράξενο είδος φιλιού… πολύ γλυκό.

Τα χέρια μου τυλίχτηκαν αυτόματα γύρω από το λαιμό του, κρατώντας τον σταθερά κοντά μου. Τα χείλη του ήταν μαλακά… σαρκώδη… Μ’ ένα πλήθος παρατεταμένων, τρυφερών φιλιών και με διάθεση διερευνητική από τη πλευρά των γλωσσών, αισθάνθηκα τους παλμούς της καρδιάς του με τα δάχτυλά μου. Τα δικά του χέρια εγκαταστάθηκαν στους γοφούς μου. Επικρατούσε τόση σιωπή που μπορούσα ν’ ακούσω με το πέρασμα του αέρα, το θρόισμα του υφάσματος του πουκάμισου του. Χρησιμοποίησε τη δύναμή του για να με φέρει πιο κοντά στη δική του αγκαλιά.

Περίμενα αυτή τη στιγμή, όπου το πάθος εκδηλώνεται όταν είναι πια αρκετό. Με το συνδυασμό της άπληστης περιέργειας και της διάθεσης να ικανοποιηθεί η ερωτική πείνα, ένιωσα εκείνη τη στιγμή τη θερμοκρασία ν’ ανεβαίνει.

Με το ένα χέρι του στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου και το άλλο στο λαιμό μου, ασκώντας πίεση και σπρώχνοντας με μικρές κινήσεις τη γλώσσα του στο στόμα μου, ένιωσα το αίμα μου να κυλάει με ορμή μέσα στις φλέβες μου. Είναι συγκλονιστικό τα πως η γλώσσα διαψεύδει τη δύναμη των δοντιών και εισβάλει στο στόμα ανενόχλητη, φτάνοντας βαθιά, αγγίζοντας ακόμη και τις αμυγδαλές στην προσπάθειά της να γίνει οικεία…

«Τι απαλότητα…», είπα κι άγγιξα τα χείλη του…

Έδιωξα τον πειρασμό να σπρώξω τα δάχτυλά μου μέσα στο στόμα του… Αντί γι’ αυτό, χάιδεψα με τρυφερότητα τα χείλη του και στη συνέχεια το πρόσωπό του… Τότε, τον είδα να χαμογελά… Το λευκό των δοντιών του έλαμπε στο σκοτάδι…

«Γιατί μου χαμογελάς;», ψιθύρισα χωρίς ν’ απομακρύνω το στόμα μου από το στόμα του

«Είμαστε ακόμα έξω από το εστιατόριο… Γι’ αυτό», μουρμούρισε.

