Ετικέτες

Κάθεται πάνω στα πόδια μου
Και παίζει τον πούτσο του
Τον τραβάει μαλακία
Άγρια…
Τραβάει μαλακία τον αδάμαστο πούτσο του…
Ο πούτσος του είναι τεράστιος όπως πάντα
Εκρήγνυται όπως η βροντή
Χύνει αβίαστα
Χωρίς άγχος
Και μου χαμογελάει, αθώα, σαν μικρό παιδί.

Έπειτα…

Ακουμπάει το κεφάλι του στο στήθος μου
Σαν να είναι μαξιλάρι
Το στομάχι του γουργουρίζει σαν να είναι γατάκι
Είναι τόσο τρυφερός
Του λέω παραμύθια για να κοιμηθεί…

Και όπως κοιμάται τον προσέχω με καμάρι…
Σαν να είμαι μητέρα του…
Αγγίζω τα μπράτσα του
Είναι τόσο δυνατά
Ψιθυρίζω το όνομά του…
Το όνομά του αφήνει στα χείλια μου μια γεύση γλυκιά σαν καραμέλα…
«Είσαι το μικρό μου μωρό…», λέω με περηφάνια
«Δεν θα χωρίσουμε ποτέ…», ψιθυρίζω στο αυτί του…
Κλείνω κι εγώ τα μάτια μου…
Τα χέρια μου ψάχνουν στο σκοτάδι το καυτό κορμί του…
Τα δάχτυλά μου βρίσκουν τα χείλια του…
Το παραμύθι τελειώνει…
Τον αγαπώ πολύ…

