Αφήνω τα μαλλιά σου να πέσουν προς τα κάτω, τραβώντας τις μπούκλες με μέγιστη προσοχή και συσσωρεύοντας τις στη χούφτα μου…

Γλιστρώ τα δάχτυλά μου κατά μήκος της καμπύλης του τριχωτού της κεφαλής σου.

Ανατριχιάζεις. Αναστενάζεις γλυκά…

Τα δάχτυλα του άλλου χεριού μου χώνονται μέσα στο ζεστό εσώρουχό σου.

Στη συνέχεια, με τρυφερότητα, τυλίγω τις μπούκλες σου στα δάχτυλά μου και τραβάω το κεφάλι σου προς τα πίσω.

Σκύβω και φιλώ το λαιμό σου, ρουφώντας παράλληλα το μήλο του Αδάμ.

Ο πούτσος σου έχει ήδη σκληρύνει… εκεί κάτω… χαμηλά…

Ξετυλίγω τις μπούκλες σου από τα δάχτυλά μου.

Το έντονο βλέμμα σου συναντά το δικό μου.

Σηκώνω το κεφάλι σου κρατώντας το από το σαγόνι και χαστουκίζω τα χείλη σου με τη γλώσσα μου.

Αναστενάζεις ξανά…

Χώνω τη γλώσσα μου στο στόμα σου.

Την πληγώνεις με τα δόντια σου, ταυτόχρονα όμως την ρουφάς.

Λυγίζω πάνω σου… σαν ένα τριαντάφυλλο… και σε φιλώ! Θεέ μου, με πόσο πάθος σε φιλώ!

Γρήγορα… Ρουφηχτά… Βασανιστικά υγρά…

Τρέμοντας, ακουμπώ τα χέρια μου στους ώμους σου, κρέμομαι πάνω στο κορμί σου…

«Σ’ ευχαριστώ, σ’ ευχαριστώ, σ’ ευχαριστώ…» σου λέω, αντικαθιστώντας τη γλώσσα μου με τον αντίχειρά μου…

Με την έξοδο μου από το στόμα σου σκουπίζω μια κρούστα σάλιου από τα χείλη σου…

Γονατίζουμε στο κρύο γρανίτη, καθαρίζοντας προσεκτικά ο ένας το πρόσωπο του άλλου, κυρίως με τις γλώσσες μας, και δευτερευόντως με τα χείλια μας…

Αμέσως μετά, ξεκινάμε από την αρχή ν’ ανταλλάζουμε φιλιά…

… αυτή τη φορά με χάδια.

