Ετικέτες

Έλα μωρό μου… Ξάπλωσε… Ξάπλωσε αναπαυτικά… Θέλω να σου ψιθυρίσω κάτι στο αυτί…
Μου αρέσει πολύ το σλιπάκι που φοράς σήμερα… Πολύ καλή επιλογή… το βαμβακερό ύφασμα τονίζει τα πλούσια προσόντα σου…
Δεν μου λες μωράκι μου… Κρυώνεις; Όχι; Ε, τότε γιατί δεν βάζεις το φανελάκι σου; Έλα… Άφησέ με να δω και να χαϊδέψω τις λαχταριστές σου ρόγες… Άφησέ με να τις τσιμπήσω με τα δόντια μου και να τις δροσίσω με τη γλώσσα μου… Δεν θα σου άρεσε κάτι τέτοιο; Ε; Πες την αλήθεια… Ξέρεις τι σκέφτομαι; Ξέρεις σε ποιο συμπέρασμα έχω καταλήξει; Οι ρόγες σου έχουν άμεση επικοινωνία με τον πούτσο σου… Θυμάσαι τα συγκοινωνούντα δοχεία που μαθαίναμε στη Φυσική; Δεν έχω δίκιο; Κοίτα… Μόλις τις αγγίζω, ο πούτσος σου αναστατώνεται, σηκώνεται όρθιος… καρφώνεται ψηλά, ενώ πριν λίγο αιωρούνταν δεξιά και αριστερά… Είδες; Σημαδεύει το στόμα μου…
Θα σε πείραζε αν περπατήσουν τα δάχτυλά μου κατά μήκος του πούτσου σου; Θα σου άρεσε; Ξέρεις, μου είναι δύσκολο να το κάνω αν δεν βγάλεις το σλιπάκι σου… Εκεί που τελειώνει το ύφασμα του σλιπ σου αρχίζει αυτό που με ενδιαφέρει… Ελπίζω να με καταλαβαίνεις; Ε; Κοίτα να δεις τι θα κάνω… Θα χαϊδέψω το στομάχι σου… την κοιλίτσα σου και θ’ αφήσω τα δάχτυλά μου να εξερευνήσουν την περιοχή του κορμιού σου που κρύβει το σλιπ σου… Θα σου άρεσε; Ε; Καλά… Η δράση ξεκινάει…

