Καταπίνω την τελευταία γουλιά,

σε μια προσπάθεια να μεθύσω εγώ ο ίδιος τον εαυτό μου,

ατενίζοντας από το παράθυρο την ξαφνική, αδιάκοπη, ανοιξιάτικη βροχή.

Σχεδόν αμέσως ξεκινώ να νιώθω τις επιπτώσεις του αφρώδους οίνου.

Φαίνεται πως όσο μεγαλώνω μειώνεται το όριο των ευαίσθητων αντοχών μου

Αναστενάζοντας, απολαμβάνω την απαλότητα του δέρματος σου

καθώς τα δάχτυλα μου σε χαϊδεύουν ασταμάτητα.

Βρίσκεσαι πολύ κοντά στην αρχή της διέγερσης…

Όσο το ένα χέρι μου χαϊδεύει ξεχωριστά κάθε γλουτό

το άλλο, ανακατώνει τις μπούκλες των μαλλιών σου.

Αναστενάζοντας, κλείνω τα μάτια

δεδομένου ότι τα κύματα της ευχαρίστησης έχουν αρχίσει να με τυλίγουν

Κατρακυλώ στην αγκαλιά σου, πάνω στον καναπέ,

αφήνω στην άκρη το αδειανό ποτήρι…

Χαχανίζοντας, ταξιδεύω μακριά από την συνείδηση της πραγματικότητας

αγγίζοντας τρυφερά τα μάγουλα και το λαιμό σου

Οι άτακτες σκέψεις μου με κάνουν να χαμογελώ θριαμβευτικά

Ανοίγω το πουκάμισό μου και οδηγώ πάνω στο στήθος μου τα χέρια σου

Ριγώ από το άγγιγμα… κυρίως όταν τα δάχτυλα σου γίνονται κατακτητές των κορυφών των ρογών μου…

Η γλώσσα μου γλιστρά μέσα – έξω, ανάμεσα από τα υγρά μου χείλη…

Σηκώνοντας τα χέρια, χαϊδεύω εγώ ο ίδιος τον εαυτό μου…

Σιγά – σιγά λικνίζω την λεκάνη μου, μπρος και πίσω…

Γονατίζω στον καναπέ, έχοντας το κορμί σου τοποθετημένο ανάμεσα στα πόδια μου

Αναστενάζω… σιγανά…

Θαρρώ πως οι παλμοί της καρδιάς μου πέφτουν κατακόρυφα

Ο αέρας γύρω μου βαραίνει από την υπέροχη μυρωδιά σου

Το δέρμα σου αιχμαλωτίζει τον ιδρώτα…

Στο αμέσως επόμενο κύμα της έκστασης

οι πόνοι της έντονης ευχαρίστησης θα τραντάξουν το είναι μου

Καθόλου ασυναίσθητα, πάντα σε συμφωνία με την πλούσια φαντασία μου

θα χύσεις ελεύθερα τους χυμούς σου

πάνω μου.

