Σε αφήνω ήσυχο για μια ακόμη φορά, μέχρι να ανακάμψεις.

Περιμένω υπομονετικά…

Γνωρίζω πως να συμπεριφέρομαι σ’ έναν άριστο εραστή.

Άλλωστε έχω τόσα πολλά να πάρω από σένα…

Με ψιθυρισμούς και αναστεναγμούς, ακουμπώ τη μύτη μου στο στομάχι σου…

Φυσώντας με την ανάσα μου σιγά – σιγά ξεσηκώνω το τρίχωμά σου

Έρχομαι αντιμέτωπος με τους κραδασμούς των μυών σου

Κάτι απροσδιόριστο μέσα μου φτερουγίζει…

Τα δάχτυλά μου σπρώχνουν τις μπούκλες σου που σαλεύουν σαν ζωντανά φίδια

Νιώθω το κορμί σου να δονείται…

Οι κόρες των ματιών μου διευρύνονται…

Το στόμα μου ανοίγει στα δυο… αισθησιακά…

Το δέρμα σου αστράφτει με τη διακριτική δροσιά του ιδρώτα σου

Μικρά βογγητά ξεφεύγουν από τα χείλη μου…

Αρχίζω να σε ποθώ ξανά σε μεγαλύτερο βαθμό από πριν…

Το σώμα μου ετοιμάζεται να ζήσει ένα ακόμη ερωτικό κρεσέντο…

… να παρασυρθεί κύμα, κύμα στη δική σου αγκαλιά

Σε κάθε αναστεναγμό που εξασθενίζει, ένας άλλος ξεκινά… κάνει έναρξη

Βασανίζομαι από το αδιάκοπο μαρτύριο της λαγνείας

Για τη δική σου ασφάλεια και μόνο δεν απελευθερώνω όλα μου τα συναισθήματα

Τα δάχτυλά μου τσιμπούν τις ρόγες σου προσφέροντας έναν ανατρεπτικό, οδυνηρό πόνο

Στα μάτια σου φαίνεται καθαρά η διάθεση για μια μονομαχία…

Επιτίθεσαι…

Διεκδικείς τον έλεγχο του παιχνιδιού εντυπωσιάζοντας με, με την ταχύτητά σου

Δεν μπορώ να καταπνίγω περισσότερο το πάθος

Κραυγές έκστασης εξυψώνουν το μεγαλείο της αγάπης

Ο εγκέφαλος εξαναγκάζει την ηρεμία σε μια άτακτη φυγή

Ξεκινάμε…

