Γελάμε μαζί… ταυτόχρονα… Τον κοιτώ από κοντά, παρατηρώ τα χείλια του, συνειδητοποιώ πόσο κοντά βρίσκονται τα πρόσωπά μας… Τα τεράστια μάτια του αιωρούνται πάνω μου γεμίζοντας όλες τις εικόνες μου… Τα μάτια του λάμπουν και μου χαμογελούν όπως και τα χείλια του… Τα μάτια του λάμπουν και με κοιτούν με μια επιθυμία να με ρουφήξουν, να με καταναλώσουν… Κοιτώντας τον, το χαμόγελό μου εξασθενίζει καθώς με φιλάει στα μάτια… Τα δάχτυλά του γλιστρούν στα μαλλιά μου, χαϊδεύουν το κεφάλι μου… Τα χέρια του περικυκλώνουν τους ώμους μου και αισθάνομαι το στήθος του να πιέζει το δικό μου στήθος του… Υποκύπτω στο βλέμμα του… εύκολα… όπως πάντα… Το στόμα του πλησιάζει το δικό μου για να του δώσει το πρώτο φιλί… το πρώτο φιλί της ημέρας… Η καρδιά μου τραγουδά συνοδεύοντας τις ανάσες του… Αγγίζω τις μπούκλες του και απολαμβάνω την απλή ευχαρίστηση αυτού του γλυκού φιλιού… αυτού του γλυκού ερωτικού συναισθήματος μεταξύ μας… Το φιλί γίνεται πιο παθιασμένο, έτσι όπως το περίμενα… ακριβώς έτσι όπως το περίμενα… κάθε δευτερόλεπτο που περνάει γίνεται πιο παθιασμένο… εμπλουτίζεται από το πάθος… Τα σάλια του εισχωρούν στο στόμα μου και κυλάνε στον λαιμό μου…  Δεν μπορώ να τα κρατήσω μέσα μου… του τα επιστρέφω δίνοντάς του φιλιά… πολλά, καυτά φιλιά… Σπάζω τα φιλιά μ’ ένα χαμόγελο… με ανεξέλεγκτα γέλια… Σηκώνει το κεφάλι του και με ρωτάει γιατί γελάω… Τινάζω με την ανάσα μου τις μπούκλες του, ανακατεύοντάς τις και τον φιλώ ξανά, τραβώντας τον μέσα στην αγκαλιά μου…

