Όλα αυτά είναι που προσφέρω σ’ εσένα που αγαπώ:

Την καρδιά μου

που κάποιες φορές μεθυσμένη από τον έρωτα είναι έτοιμη να σπάσει, να αιμορραγήσει, κάποιες φορές πάλι μόλις που χτυπά πιτσιλώντας σε με την αγάπη μου

όπως οι σταγόνες του ιδρώτα σου που πέφτουν πάνω μου όταν με γαμάς

όπως τα δάκρυα που πέφτουν πάνω στον ώμο σου από

τα μάτια μου

που κάποιες φορές είναι ανοιχτά, μα πιο συχνά τα κρατώ κλειστά

όχι επειδή μου αρέσει το σκοτάδι

αλλά επειδή δεν μπορώ να αντέχω να βλέπω την ομορφιά σου

που τρελαίνει

το μυαλό μου

που κάποιες φορές παίρνει φωτιά από τη δύναμη του βλέμματός σου

που ανοίγει τρύπες μπαίνοντας κατ’ ευθείαν μέσα του

ενώ τυλίγεις τα μεγάλα δάχτυλά σου γύρω από

τους φόβους μου

και τους ρυμουλκείς αργά στο φως της ημέρας

εκθέτοντάς τους στο λόγο και την ορθολογιστική ικανότητα

στη λογική που τα χέρια σου μου προσφέρουν αγκαλιάζοντας

τα όνειρά μου

στο ρυθμό που κτυπά μέσα στην καρδιά σου

όταν άνετα κοιμάμαι πάνω σου μετατρέποντας τους φόβους μου σε ελπίδες

στέλνοντας τις ψηλά, πάνω στα σύννεφα

για να χρωματίσουν τον ουρανό με τις επιθυμίες μου

με τον ήχο του γέλιου σου

και τις μοναδικές στιγμές που λατρεύω μέσα από

τη καρδιά μου

