Τα μακριά, δυνατά του δάχτυλα χαϊδεύουν το πρόσωπό μου.

Το τρυφερό βλέμμα του ανάβει ένα φως στα μάτια του, φανερώνοντας όλη την ευγένεια, τη συμπόνια… τη λαχτάρα του…

Ένα χαμόγελο ανθίζει στα χείλια του.

Αντιδρώ με μπόλικο ερωτισμό στο άγγιγμά του.

Σιγά – σιγά τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του.

Τα μέτωπά μας αγγίζονται καθώς κοιτώ επίμονα τα μάτια του.

Τα δάχτυλά του χαϊδεύουν απαλά τη μύτη μου, τα μάγουλά μου, τη γραμμή του σαγονιού μου.

Κλείνω τα μάτια μου.

Νιώθω το δάχτυλό του ν’ αφήνει τα αποτυπώματα του πάνω στα χείλια μου.

Χαμογελώ στοργικά.

Όλα τα δάχτυλά του γλιστρούν σε ολόκληρο το πρόσωπό μου.

Μπορώ να αισθανθώ την ανάσα του να ζεσταίνει το δέρμα μου.

Τα χείλια μας απέχουν το ένα από το άλλο ελάχιστα εκατοστά.

«Μου επιτρέπεις;», με ρωτάει… ψιθυριστά…

Ανοίγω τα μάτια…

«Φυσικά…», λέω χαμογελώντας… και κουνώ καταφατικά το κεφάλι μου…

Ακουμπά τα χείλια του πάνω στα δικά μου…

Αισθάνομαι να έχω λιώσει όσο διαρκεί αυτό το φιλί…

Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το κορμί του.

