Μόνο ένα άγγιγμά σου

και ξέρω…

ξέρω ότι το κορμί μου, η ψυχή μου… θα χαλαρώσουν… θα χάσουν την αίσθηση του ελέγχου…

Μόνο ένα βλέμμα σου και το μυαλό μου ανοίγει την πόρτα στις φαντασιώσεις

Περιμένω πολύ ώρα να σε εξερευνήσω…

Μάλλον είναι μια σκέψη κοινή και για τους δυο μας

Σωστά;

Τείνω να θέλω να σου δώσω όλα όσα θέλεις χωρίς να μου το ζητήσεις

χωρίς να μου υποβάλλεις ούτε μια παράκληση

«Θέλω να σε αισθανθώ μέσα στο κορμί μου»

Μωρό, μπορείς να εργαστείς πάνω μου, να βιώσεις την κατάσταση του παροξυσμού, της ανομολόγητης επιθυμίας, της ευχαρίστησης που ίσως σου ήταν άγνωστη μέχρι σήμερα…

Θέλω να αισθανθώ τα χείλια σου να πιέζονται πάνω στα δικά μου, να ρουφάνε την γλώσσα μου, να χαράσσουν τα δόντια μου καθώς πάνω τους θα τρίβονται…

… καθώς θ’ ακούς έναν στεναγμό να δραπετεύει από το στόμα μου θα κάνεις τα πάντα να τον δοκιμάσεις

Συμφωνείς;

Ή μήπως δεν είμαι αντάξιος των επιθυμιών σου;

Μίλα μου ελεύθερα…

«Θέλω να σε αισθανθώ μέσα στο κορμί μου»

καθώς τα απαλά χέρια σου θα αρχίσουν να περιπλανώνται και να αναρωτιούνται σε ποιες θέσεις πεθαίνω να σε νοιώσω…

Μου αρέσει να αισθανθώ εκείνα τα τρυφερά, υγρά φιλιά που ξέρω ότι μπορείς να μου δώσεις καθώς τα χείλια σου σαν θίασος ταξιδεύουν πάνω στο κορμί μου

Μου αρέσει να δω τα χείλια σου να σταματούν μόνο και μόνο για να δαγκώσουν άγρια τις ρόγες μου

Μου αρέσει να δω την ανοδική πορεία του πούτσου μου… να στέκεται προσοχή σαν υπάκουο στρατιωτάκι εξαιτίας της πίεσης που ασκείς πάνω του με την γλώσσα σου…

Αυτός θα με βοηθήσει να σε οδηγήσω στο επόμενο επίπεδο της ευχαρίστησης που μόνο μ’ ένα γαμήσι μπορεί να επιτευχθεί…

«Θέλω να σε αισθανθώ μέσα στο κορμί μου»

Μη βιάζεσαι… όλα θα γίνουν με τη σειρά που πρέπει…

μ’ ένα χτύπημα του χεριού σου πάνω στον σκληρό πούτσο μου

θα αισθανθείς την έναρξη της δύναμης… την ισχύ του πούτσου μου να αυξάνεται και θα δεις τα αρχίδια μου να κατεβαίνουν προς τα κάτω ανίκανα να διαχειριστούν το βάρος της ποσότητας του σπέρματος που παρασκευάζουν…

Καθώς τα ακροδάχτυλά σου θα επισημάνουν το πλήρες μήκος του πούτσου μου

θέλω να αισθανθώ τα χείλια σου να γλιστράνε πάνω του αφήνοντας ίχνη σάλιου που, ξέρεις, πόσο μου αρέσουν…

Θέλω να σε δω να γλείφεις τα χείλια σου και να χαμογελάς δείχνοντάς μου πόσο σου αρέσει η γεύση του…

«Θέλω να σε αισθανθώ μέσα στο κορμί μου»

Τα χείλια σου θα αγκαλιάσουν εξ ολοκλήρου το μήκος της περιμέτρου του πούτσου μου ενώ η γλώσσα σου θα κάνει μαγικά πάνω του…

Δεν μπορείς να φανταστείς τις σκέψεις που τρέχουν μέσα στο μυαλό μου…

Οι πολλές επιθυμίες μου θα σε κουράσουν, θα χύσεις πολύ ιδρώτα για να τα καταφέρεις

Πρέπει να μου κάνεις μια καλή επίδειξη των ικανοτήτων σου

Θέλω να δω το κορμί σου να τρέμει καθώς θα γλιστράς το δάχτυλό σου μέσα στην κωλοτρυπίδα σου προετοιμάζοντάς την να συναντηθεί με τον πούτσο μου…

«Θέλω να σε αισθανθώ μέσα στο κορμί μου»

Εμ, τόσο εύκολο νόμιζες πως θα ήταν;

Θα αναρριχηθείς πάνω μου… να χαμηλώσεις την υγρή είσοδο της κωλοτρυπίδας σου πάνω μου… θα την οδηγήσεις κατ’ ευθείαν πάνω στον σκληρό πούτσο μου…

μόνος σου…

Κλείσε τα μάτια σου να μη ζαλιστείς…

ο πούτσος μου θα σε οδηγήσει μέχρι τον παράδεισο…

Θέλω να αισθανθώ την κωλοτρυπίδα σου να αντλεί το πηχτό σαν κρέμα σπέρμα μου

Θέλω να αισθανθώ τα τοιχώματα της κωλοτρυπίδας σου να κλειδώνουν τον πούτσο μου μειώνοντας την ισχύ του…

Καθώς το κορμί σου θα τρέμει ο πούτσος μου θα εκραγεί και προτού πεθάνει… προτού ξεφουσκώσει θα χύσει βαθειά μέσα σου

Και μετά θα καταρρεύσω πάνω σου…

