Κάθε στιγμή έχει τις δικές της ανάγκες, τα δικά της θέλω και πρέπει να είμαστε αρκετά προσεκτικοί και να γνωρίζουμε τι θα επιτρέψουμε να συμβεί απ’ όλα όσα το πάθος μας υπαγορεύει να κάνουμε. Η στιγμή είναι το παν…

Λαχταρώ να σε κρατήσω κοντά μου, τα χείλη μου να κολλήσουν με τα δικά σου, να σου κάνω έρωτα όπως ένας ποιητής που κρατά προσεκτικά το στυλό όταν γράφει ένα στίχο, φροντίζοντας ακόμα και την πιο μικρή λεπτομέρεια, σιγά-σιγά, σε μια προσπάθεια να εκφράσει την απόλυτη ψυχική εικόνα της στιγμής μέσω των λέξεων. Λαχταρώ να νιώσω τον εαυτό μου βαθιά μέσα σου, αποτυπώνοντας αυτή τη στιγμή για πάντα στο μυαλό μου.

Λαχταρώ να χαϊδέψω το πρόσωπό σου με την ανάσα μου σε κάθε διείσδυση, έχοντας πλήρη επίγνωση της στιγμής που η κάθε ανάσα που ορμά πάνω σου ζεσταίνοντας τα χείλη και το δέρμα σου, είναι προϊόν του έρωτα που κάνουμε με πάθος. Η αίσθηση του να είμαι μαζί σου, μέσα σου, αυτή τη στιγμή είναι υπέροχη.

Με το βλέμμα του καρδιοκατακτητή στα μάτια μου και μια παθιασμένη οργή στην καρδιά μου… το μόνο που ποθούν να έχω είσαι εσύ. Έτσι λοιπόν, αρπάζω στις χούφτες μου τα μαλλιά σου και σε τραβάω πάνω μου, θέλοντας να σ’ έχω στην κατοχή μου. Το σώμα σου γίνεται δικό μου. Σχεδόν τελετουργικά σε οδηγώ στην αγκαλιά μου. Τα αρχέγονα ερωτικά ένστικτα μας αναλαμβάνουν από δω και πέρα τον έλεγχο μέχρι τη στιγμή της απελευθέρωσης.

Κάθε στιγμή έχει τις δικές της ανάγκες… Επιβάλλει να κάνουμε έρωτα. Τρυφερά. Υπέροχα. Επιβάλλει να γίνω ένα με σένα στο σώμα και το μυαλό…

