Μετά το δείπνο πηγαίνουμε στο δωμάτιό μας να παρακολουθήσουμε ένα DVD.

Η συζήτηση που προηγήθηκε καθ’ όλη του διάρκεια του δείπνου ήταν γεμάτη με υπονοούμενα, πολλά υπονοούμενα και είναι ξεκάθαρο ότι και οι δύο καυλώσαμε και εξακολουθούμε να είμαστε καυλωμένοι. Καθώς αρχίζει η ταινία εγώ δεν μπορώ να διώξω το βλέμμα μου από εσένα. Επιμένοντας, αναζητώ το δικό σου βλέμμα. Ο επιμένων νικά! Τα βλέμματά μας συναντιούνται. Χαμογελάμε…

Η καρδιά μου αρχίζει να χτυπά πιο γρήγορα. Στο μυαλό μου αγωνίζονται σκέψεις. Η ολοένα αυξανόμενη διέγερση μου με κάνει να αισθάνομαι σχεδόν άβολα, έτσι όπως είναι αιχμάλωτη μέσα στο τζιν μου. Για άλλη μια φορά τα βλέμματα μας αντιμετωπίζουν το ένα το άλλο. Η καρδιά μου χτυπάει πιο δυνατά από ποτέ στο στήθος μου. Η στύση μου γίνεται πιο σκληρή και τεντώνει αδιάκριτα το τζιν μου, ζητώντας την απελευθέρωση. Μια αίσθηση ηλεκτρικής ενέργειας διαπερνά ολόκληρο το σώμα μου όταν τα χείλη μας αγγίζονται για πρώτη φορά. Ανταλλάσσουμε ένα τρυφερό, σύντομο φιλί. Ένα ηχηρό «Μμμ…» βγαίνει από τα στόματά μας. Δύο γενναιόδωρα χαμόγελα απλώνονται στα πρόσωπά μας.

Μετά το φιλί και οι δύο χαλαρώνουμε και παρακολουθούμε λίγα λεπτά από την ταινία. Ξεκουράζεις το κεφάλι σου στον ώμο μου και ακουμπάς το ένα σου χέρι στο μπούτι μου. Ο πούτσος μου αντιδρά ανασηκώνεται. Αντιδρώ αναπροσαρμόζοντας το κορμί μου στην αγκαλιά σου, ανοίγοντας τα πόδια μου.

Γυρνάμε τα κεφάλια μας για να αντιμετωπίσουμε ξανά ο ένας τον άλλο. Αυτή τη φορά δεν υπάρχει κανένας δισταγμός πριν από το φιλί. Τα χείλη μας συναντιούνται σ’ ένα παθιασμένο φιλί σαν να είμαστε πεινασμένοι. Τα χέρια μου αρπάζουν μανιωδώς τα ρούχα σου. Το ίδιο και τα δικά σου. Μέσα σε λίγα λεπτά, μένουμε και οι δύο εντελώς γυμνοί. Έρμαιο της ερωτικής πείνας, δεν σταματώ να γλείφω και να πιπιλίζω τις ρόγες σου, ενώ παράλληλα τα χέρια μου δοκιμάζουν τις αντοχές του πούτσου σου. Νιώθοντας τη ζεστή υγρασία του καθώς τα δάχτυλά μου κινούνται πάνω και κάτω, τρίβοντάς τον, καυλώνω όλο και πιο πολύ.

Έτσι όπως κάθεσαι στο κρεβάτι, γονατίζω ανάμεσα στα πόδια σου. Φιλώ απαλά την κοιλιά σου. Μυρίζω το άρωμα της διέγερσής σου. Στηρίζω τα χέρια μου στα πόδια σου και στερεώνω το στόμα μου στον πούτσο σου. Τον πιπιλίζω. Τυλίγω τα δάχτυλά μου γύρω από τη βάση του. Η βάλανός σου θολώνει από το ημιδιάφανο σπέρμα που αναβλύζει. Μπορώ ν’ αρχίσω να ρουφάω.

Η ζεστασιά του στόματός μου περιβάλλει τη βάλανό σου. Ουρλιάζεις,  από την ένταση του οργασμού. Το σπέρμα σου εκτινάσσεται, λερώνοντας το πρόσωπό μου. Προσπαθώ να καθαρίσω ό,τι μπορώ με τη γλώσσα μου. Το υπόλοιπο πρόσωπο αναλαμβάνεις να το καθαρίσεις εσύ… με χάδια… και με φιλιά.

