Μπορώ να αισθανθώ τη ζεστή ανάσα του στη σάρκα μου. Καθώς σέρνει το πρόσωπό του στο στήθος μου, γαργαλιέμαι από τις άκρες των μαλλιών του που πέφτουν πάνω στο δέρμα μου. Αισθάνομαι επίσης, το χάδι των χειλιών του, έτσι όπως σκορπά με γενναιοδωρία τα φιλιά του σε μια σταθερή διαδρομή…

Χαμηλά…

Χαμηλά…

Καθώς λυγίζει τα γόνατά του, ανυψώνω ελαφρώς τη λεκάνη μου, δίνοντάς του την ευκαιρία να φιλήσει τρυφερά τη βάλανό μου. Ανοίγοντας όσο περισσότερο γίνεται τον εαυτό μου, αισθάνομαι τη γλώσσα του να ολισθαίνει κατά μήκος του πούτσου μου σκληραίνοντάς τον. Σηκώνοντας το βλέμμα του ψηλά, προς τα μένα, τυλίγει τα δάχτυλά του γύρω από τον πούτσο μου.

Κλείνω τα μάτια μου με την ευδαιμονία να σχηματίζει ένα χαμόγελο στα χείλη μου, μετά την αξιολόγηση με καλό βαθμό της διέγερσης μου.

Τρυφερά…

Σιγά-σιγά…

… παρακολουθώ το στόμα του να κινείται μπρος και πίσω, μπρος και πίσω… με ρυθμό… με τέμπο… Υγροί ήχοι από ρουφηξιές βγαίνουν από το στόμα του. Ακουμπώ τα χέρια μου στο κεφάλι του θέλοντας να τον καθοδηγώ… αλλά είναι αργά…

Είναι 02:00 π.μ. και μόλις εκσπερμάτισα…

